Ik wil morgen weer eens verder gaan, na een paar daagjes afwezigheid. Heb nog een paar vraagjes (ik zit in het begin van Ch6)
1. Als ik een major enemy gestaggerd heb, switch ik van naar dual casting, dus rav + rav, zeker als de enemy gevoelig is voor een elemental damage. Is dat slim? Gaat dan de stagger balk sneller weer leeg omdat ik geen Com meer gebruik? En wie doet zowiezo meer damage een Com of een Rav ?
2) Wat is doorgaans het beste moment om een Eidolon in te zetten? Ik doe dat als de stagger balk weer half leeg is om de laatste massa damage uit te delen. Want als de Eidolon veredwijnt ben je de opgebouwde stagger kwijt toch? Dus heeft het geen zin een eidolon in te ztten als de enemy nog niet is gestaggerd ?
Als ik een Eidolon summon dan doe ik eerst zoveel mogelijk 'gewoon' aanvallen totdat de blauwe balk bijna leeg is en switch dan met
naar gestahlt mode. Zo haal je volgens mij het meeste uit de Eidolon, klopt dat ?
4) Ik heb nog steeds niks geupgrade. Kan ik iets fout upgraden of de verkeerde wapens of maakt dat allemaal niks meer uit ?
Klik om te vergroten...