Vanavond ben ik niet thuis.Dus als je hem morgen nog niet hebt. Kunnen we morgen avond even kijken.Moet er ook nog een nachtje over slapen, daar ik Vorm,Keller,Silberbauer,McGuire,Wolfswinkel,Loval,Wuytens,Cornelisse en Mertens heb.Nog 2 en ik heb een Utrecht elftal
in principe wel(ben ook bezig met een Ivoorkust/Cameroon team).Maar ik moet morgen even kijken.Ik had wat offers uitstaan.Morgen weet ik meer.
Hoeveel voor Hulk,en met welke spelers wil je hem evt in een ruil betrekken? Heb oa Balotelli en Ballack als ruilspelers.
Top 11 of the Week! - 07/04 - 14/04 Please find below the Top 11 players this week in Ultimate Team and a special 12th man. - GK; Gordon (Sunderland, 77 >> 84) - CB; Mancienne (Wolves, 74 >> 80) - CB; Metzelder (Real Madrid, 74 >> 81) - RWB; De Silvestri (Fiorentina, 77 >> 82) - LW; Johnson (Man City, 79 >> 84) - CDM; Motta (Inter, 80 >> 85) - CM; Kuzmanovic (Stuttgart, 79 >> 84) - RW; Hazard (Lille, 78 >> 84) - ST; Villa (Valencia, 89 >> 92) - ST; Kiebling (Leverkusen, 78 >> 8 - ST; Bendtner (Arsenal, 77 >> 82) - ?; ? (?, 90+)
thanx voor het posten van het team of the week. Nu weet ik tenminste dat ik het niet elke week hoef te doen Hoewel het ook wel goed voelde om steeds de primeur te hebben iemand nog coins te koop?. Ik heb Barry, Clichy en Gallas er nog tot +/- 23.45 opstaan, mocht iemand interesse hebben in een trade offer
wanneer komt er nou een keer een nl'er in! van persie moet volgende wedstrijd ff leip doen want hij gaat als het goed is weer spelen. En had gehoopt op almunia die redding(en) tegen barca thuis, jezus! Bayern gaat winnen ondanks de 3-1 nu! robben come on homo! ok robben is Baas!
90+? Messi ... is nu 99 Mijn team is compleet, gelukkig. Nu nog even zilveren team sparen en ik ben klaar.
Ik denk dat dat ze max 96 zullen gaan, in het totaal. Als C. Ronaldo in vorm is zullen ze ook echt niet meer als +3 overall doen ofzo.