Factions zijn de verschillende mensen (groepen/bendes) die tegen je praten en je missies geven, zoals de Reapers (weet de namen niet allemaal ). Je krijgt af en toe een missie om een 'stronghold' over te nemen (zijn er 9 in totaal), die strongholds kunnen verschillende dingen zijn (legerbasis/haven). @ Dusky Demon NL Idd, ik dacht eerst dat ze wel weg waren, maar kwam er later achter dat het niet overal zo was. Er zijn er volgens mij wel minder dan in het begin.
Ik ook , gewoon handmatig. Is soms ook wel handig tijdens missies , dan hoef je niet weer helemaal opnieuw te beginnen.
Ik heb 3 saves, doe altijd om en om, zo kun je altijd terug laden als je iets stoms doet Had vandaag trouwens wel iets raars, ik vloog met een jet richting een groot gebouw en sprong net voor het einde eruit en de jet ging door het gebouw heen. Meer mensen hier last van?
Idd, gisteren vloog ik met een helikopter tegen een brug aan (was een challenge). De heli kwam ondersteboven in het water terecht, ik kon gewoon doorvliegen maar wel ondersteboven in het water dus . Ook een paar keer meegemaakt dat ik met een vliegtuig tegen een boom aanvloog (en totaal stil stond). Zijn een paar rare maar grappige glitches in dit spel
Ik hoorde net dit nieuwtje, geniaal Ik heb vandaag ook weer kostelijk moeten lachen om bepaalde dingen, zoals een radio-uitzending waarin ze het hadden over 'happy execution day' en het einde van de vierde hoofdmissie met Spoiler die ninjas en die grote submarine
Als het gratis is, is alles leuk En er is trouwens een locatie waar je alleen maar 1 box op hoeft te pakken. X:17464 Y:17498
Gay, niemand die van Ali osram heeft gehoort? Deze goodie komt trouwens mooi op tijd! Ik krijg hopelijk morgen eindelijk mijn game binnen
Dat is voor mensen die de Vanderbildt Leisureliner niet kunnen vinden en de achievement Try Everything Once willen. Zoals ik
LOL @ die ijskar. Ik zit best vaak in voertuigen. Ik snap ook niet dat er zoveel klachten zijn over de besturing. Ok sommige voertuigen zijn ronduit k*t, maar dit was bij GTA 3, Vice, San Andreas en 4 ook het geval. Ik kom in JC2 zat voertuigen tegen die ik prima de moeite vind. Gisteren voor het eerst in een Boeing gevlogen, maar damn! Wat is dat goed zeg! Dan valt pas op hoe netjes die draw distance wel niet is. Nog nooit in een free roam game heb ik zo'n goede vlieg ervaring gehad! Zelfs nog een perfecte landing weer weten te maken na een half uur touren.
Ik probeer altijd met die powerbolt (ofzoiets, dat kleine vliegtuigje) de meest moeilijke landingen te maken, dat is best wel leuk. Je gaat alleen wel vaak dood en het kost fucking veel geld. Wat ook vet is om met zo'n Reapers terreinwagen van een berg naar beneden te rijden. Dat is ook een sport van me geworden in Just Cause 2. Ik ben gisteren ruim 1,5 kilometer naar beneden gevallen in zo'n auto. In een rivier dus ik leefde ook nog eens.