Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kan kloppen, maar dat verklaart niet waarom die een andere keer dwars door je heen gaat om vervolgens degene die voor je rijd te raken :+

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het menu deuntje is juist het leukste aan die hele game man! Aan het begin zette ik hem zelfs iets harder daarvoor :D En dan die knallen aan het begin, het geluid is juist wat de sfeer in de game zo geweldig maakt, imo.

Maarja waar het geluid goed is vallen de graphics heel erg tegen, vooral als je bijv. op start die huizen vol in beeld komen en het overduidelijk gewoon dozen van 6 polygonen zijn met een simpele texture erop, heb zoiets van laat die dan niet zien in de countdown ofzo 8) Het doet gewoon pijn aan je ogen.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik vind die knallen ook wel vet juist. en dat melodietje klinkt ook lekker in zn eenvoud.

die huizen zijn idd niet echt mooi, maar dat hoort ook wel weer een beetje bij het nonchalante karakter van het spel. tijdens de race zie je ze niet eens door alle actie.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Iemand zin in Blur? Lang weekend ftw. :cool:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oja, deze was er ook nog :+ Ik gooi van het weekend nog wel even mijn Xbox aan, te lang niet gespeeld nu aangezien level 15 ook alweer binnen het uur te halen was. Wordt tijd dat ze hem naar level 30 gooien O-)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Blijft het zo makkelijk om te levelen in de echte game? Vind een lange goal veel leuker, heb je altijd iets om naartoe te werken en naar uit te kijken.

Was echt in no-time lvl op het level cap voor de patch :'-(

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Blur™ - Multiplayer-beta
    Bestandsgrootte: 1 GB

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geen demo nog...raar zeg.

Heb em maar gestart via de website van Xbox, hoppa. Beta is best vet, ik snap alleen niet waarom ik niet mijn ge-unlockte wagens kan kiezen.
    Ik ben al een paar keer ge'wrecked' door iemand, hoe doe je dat?

Laatst bewerkt: 6 apr 2010
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Te bestellen bij GH voor €45 (Activision Games altijd duurder).

Ik laat de game toch aan me voorbij gaan, ben sowieso even aan het minderen qua uitgave aan games maar ook omdat ik het na een week toch wel al gezien had met de beta. Even leuk maar verveelt snel voor mij.

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik probeer online te racen maar ik kom nergens in en start zelf een lobby waar dan niemand bij in komt!
    Is het gewoon zo rustig offe staan mijn poorten weer eens verkeerd;(

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Hoeveel kost ie ongeveer? :p

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, wacht wel tot hij in de budgetbakken terecht komt. (en dat is met dit soort games best wel snel eigenlijk) of misschien dat Split/Second nog leuker is.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk nu inderdaad ook dat ik hem niet meer voor de volle prijs haal :+. Geef te veel geld uit eigenlijk, dus deze dan maar niet :9.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Same. Ik vind 43 ook nog te veel. Ik wacht wel een jaartje zodat ik hem weer vergeten ben en niemand hem meer speelt :+

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Valt me een beetje tegen hoor :+ Iemand die de game wel gekocht heeft?

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ga hem wel halen bij CDWow dan krijg ik later tenminste een huge kortingsbon :p

Lijkt me wel een harde game die je wel een 1 of 2 maandjes kan spelen omdat de MP zo gaaf is

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wel te hopen dat je hem überhaupt binnen gaat krijgen :emo: Bij die winkel bestel ik nooit meer iets.

Het hangt er ook wel vanaf hoe lang het duurt voordat je level 50 bereikt en hoe lang het allemaal boeiend blijft. De béta heb ik iets van 30 uur gespeeld en voorlopig was dat wel even genoeg.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah wil hem ook wel maar er komen zoveel games uit nog, en denk dat de meesten ook nog wel het een en ander hebben liggen.

Beetje ongelukkige releasetijd, imo.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Aww, met wie moet ik nu online racen? :+

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb al vaker wat dingen besteld dit kalenderjaar en heb het altijd keurig netjes ontvangen.
    Misschien dat er bij jou een jaloere postbezorger rondloopt ?

Ik heb de demo ook kapot gespeeld en vind dit soort spellen helemaal top vooral de MP want daarvoor koop je het spel ook denk dat ik er ook flink aantal uurtjes ga besteden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina