Blur

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De enige die steeds speelde was je vriendin en die was vrij...naja...irri :+ Maar zoals ik al zei, als het volledige spel echt zoveel beter is dan de béta, buiten het aantal auto's en tracks om, dan denk ik er nog wel even over na.

In dat geval lopen er heel wat jaloerse postbezorgers rond in Nederland als je alle winkel surveys mag geloven. Ik had ook beter moeten weten aangezien er ook op xbw al tig zijn geweest waarvan ze het spel zijn "kwijtgeraakt".

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik ga hem gewoon kopen. Heerlijk spel wat je af en toe even een uurtje kunt spelen met een hoge funfactor.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ook mooi dat je 4 player split screen via XBL kan, en dat je geen gold account nodig heb daarvoor. Kan iedereen gewoon met een eigen account in plaats van een sloot guests :+

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    waar heb je dat gelezen dan? :)

kan me namelijk niet voorstellen dat dat mogelijk is.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hele weekend bij vrienden geweest en heel veel Blur gespeeld, geweldig gewoon. Deze game is gewoon zo cool, had ik dus echt nooit verwacht.
    Het is zeker nog niet bekend hoeveel banen er in de volle game zullen zitten?

6. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook welles een game bij CD WOW gekocht.. die is ook nooit aangekomen.. heel veel cd's zijn ook veeeels te laat aangekomen..

Ik ben er wel van overtuigd dat het aan de post ligt ipv CD WOW.. maar tog doe ik het niet (snel) meer..

Ontopic.. ik speel de laatste 2 dage alleen maar die demo.. ik had helemaal niet verwacht dat deze game zo goed zou uitpakken.. ik ben bang dat ik em toch maar moet gaan kopen alstie uit is.. :D

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb hen net ook even gespeeld. Best vermakelijk eigenlijk. Nu kom ik wel tegen veel betere tegenstanders, met hogere rank en snellere auto's, maar actie blijft er wel in.
    Vind alleen die handrem nog niet helemaal je-van-het. Soms drift je, en dan stopt ie ineens om je weer op de baan te zetten. Kan nog niet helemaal lekker door die 90 graden bochten komen.
    Moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben, al vraag ik me af hoe lang het leuk blijft en of de game meer te bieden heeft dan wat de demo je voorschotelt.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Wat een waardeloze zaak is dat zeg! Daar bestel ik nooit meer wat, ook al is t voor de helft van de prijs.

Destijds Shifg gepre-ordered en ik zou m op launchdag binnen hebben...niks natuurlijk.
    Week daarna zelf maar s gemaild en toen bleek dat de voorraad op was. Heb ze gevraagd of ze niet goed wijs waren.
    Dat is toch precies de hele bedoeling van t pre-orderen?

Denk dat ik 6 weken heb moeten wachten. Nooit zullen ze nog 1 eurocent aan mij verdienen.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, aangenaam verrast. En voor een beta vind ik er wel heel veel inzitten, verschillende modi, veel autos, veel banen. Ik hoop gewoon dat er lekker veel banen inzitten want dan ben ik al blij. Zoveel fun als wij hadden met de beta afgelopen weekend....geweldig gewoon.

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    hele spel heeft minimaal 30 tracks die ook reversed gereden kunnen worden dus 60.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    En hele spel heeft 4-player split online, en je kan ook met XBL Silver online spelen!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Dat klinkt gooooooooeeeeed..dat klinkt als een kopertje!!!!

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Reversed vind ik altijd een simpele manier om aan extra tracks te komen, maar 30 is niet onaardig. Heb er 3 gespeeld en die zijn ook verschillend, dus dat zal wel goed zitten.
    Heb ook nog maar 1 mode geprobeerd, niet meer aan gedacht om andere mode te proberen.

Edit: Andere aanwezige modus is gewoon precies zelfde zie ik, enkel meer spelers.
    Vanavond nog een paar races gedaan en toen had ik er genoeg van. Bij 1 race viel mn controller uit en mn wagen stil, sta je vervolgens weer bijna laatste. Andere races pech met powerups en crashes van tegenstanders voor me. Echt te veel geluksspelletje dit. Niet iets waar ik de volle mep voor ga neerleggen. Zie het al voor me dat er in sp een enorme catch-up systeem zit. Weet niet of het zo is, maar zou me niets verbazen.

Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Die laatste mode is wel tof, al die A class auto's _O_

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben enkel nog races tot en met B klasses tegen gekomen.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    moetj e bij racetype naar rechtsgaan en dan supercar racing kiezen.

die CCXR gaat hard. Kan je ook wel lekker mee powersliden..

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Achievements

Als ie nou wat goedkoper was geweest bij Gamehubs had ik Blur waarschijnlijk wel op mijn preorder lijstje geplaatst. Leuke afwisseling als ik even genoeg heb van RDR. Helaas. :'-(

Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.mediaoffer.nl/xbox_360/504

Addiscount erbij en je zit bijna op 40 euro :)

19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Of je koopt heb bij de FRS daar is hij met PU/ANWB pas voor 44,99 normale prijs is 49,99

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met PU pas in de winkel is hij dan iets van 42. Wel mooi dat de retail prijs 49,99 is, wist ik niet eens. Voor 42 haal ik hem dan waarschijnlijk toch maar in de week van de release. Jammer dat die achievements niet heel bijzonder zijn, wel leuk dat er weer een viral tussen zit.

"Finish a race 0.1 seconds or less ahead of another player online."

Hopelijk haalt Neon hem ook :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina