[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Even een vraagje voor iedereen die tweemaal heeft gespeeld.

    Stel ik gebruik me karakter van ME 1 voor een playthrough op normal en complete de game.

    Daarna wil ik insanity spelen. Kan ik dan nogmaals datzelfde karakter gebruiken uit ME 1?

    Bedoel dus niet dat ik het karakter gebruik uit ME1 wat ik in me eerste playtrhough heb gebruikt voor ME2 (en dus al bijvoorbeeld level 20 is) maar bedoel dat ik met me level 60 karakter nogmaals een nieuwe game start (dus insanity met dezelfe keuzes en bonussen maar wel weer met laag level)
     
  2. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Ja, dat kan.
     
  3. Hachi

    Hachi Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de DLC al online?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope, er is alleen een nieuwe picture pack geplaatst.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Even een overall test.

    Misschien dat een MOD even een Poll kan aanmaken.

    Welk deel, ondanks de plus- en minpunten, vinden jullie voor je gevoel toch beter?

    Mass Effect I
    Mass Effect II

    Persoonlijk stem ik op I.
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ligt eraan.

    Deel II had een stuk meer variatie dan deel I, maar deel I had weer meer RPG elementen.

    Verder vond ik het verhaal van deel I ook iets beter. In deel II ben je voor grotendeels loyalty en recruitment missies aan het doen. Ik miste ook een beetje exploring.

    Ik denk dat ik ook ga voor deel I.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Verhaal/Badguy -> Deel 1. Rest -> Deel 2. Episch zijn ze beide.

    Geen content gekomen vandaag, mensen at Mass Effect forum flippen hem. :lol:
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff wtf. Was in het begin gelijk naar de Citadel gegaan, praat ik daar met die Emily Wong. Had niet echt het idee dat ze verrast was dat ik nog leefde. Dus wat later, na wat missies op Omega, ineens een message van haar: "Omg you're still alive!" Begint ze dement te worden ofzo? 8)
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    New Mass Effect 2 DLC Hits A Snag
    Fans will have to sit tight a little while longer.

    April 6, 2010 - Mass Effect 2 fans will have to continue to wait.

    The latest downloadable content, Kasumi's Stolen Memory, is currently unavailable for download through Xbox Live. BioWare planned to release the extra content this morning, but has since run into server troubles.

    An Electronic Arts spokesperson told IGN the publisher is working with Microsoft to resolve the issue.

    "We're working with MS to resolve the issue and plan to get it up as soon as possible," the representative said.

    Kasumi's Stolen Memory is the first premium content released for Mass Effect 2. Even those who are Cerberus Network members will have to pay 560 Microsoft points on Xbox LIVE, or 560 BioWare points ($7) for PC.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Voor die 560 MP mag ik hopen dat het het wachten waard is.
    Content van Mass Effect I was zeer mager.

    Neem een voorbeeld aan Shivering Isles van Bethesda zou ik zeggen. De moeder aller DLC's. :thumbs:
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    GTA uitbreidingen > Shivering Isles.

    Vandaag ME Redemption 4, tof. :cool:
    DLC is online trouwens. 750 nog wat MB.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  12. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    As real as it gets.8)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dan moet ik toch echt ff braken, maar geloof er nog steeds weinig van. :emo:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    DLC uitgespeeld, je bent er zo'n uurtje mee bezig. Krijgt een nieuwe gun en de missie is tof. Is wel aardig, maar niet meer dan dat. In ieder geval het beste qua DLC van ME2 tot nu toe, maar is ook niet zo moeilijk omdat alle andere DLC dramatisch was. 400 points zou beter zijn trouwens.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, wat mij betreft heeft Gearbox de troon overgenomen met The Armory of General Knoxx! :)

    Ontopic:
    Ondanks dat ME2 wat minder RPG is dan 1, vind ik twee toch een leuker spel. Ik zat meer in het verhaal en de missies waren leuker.
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal ben ik niet zo van de DLC, maar elke extra minuut aan Mass Effect die je kan krijgen moet ik eigenlijk hebben :eek: Toch wil ik nog even van wat meer mensen horen of het echt de moeite waard is... Ik ben altijd nogal van de principes als het op dit soort dingen aankomt want eigenlijk vind ik het te duur voor de hoeveelheid die je krijgt :eek:
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  17. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe DLC is echt de moeite waard. Leuk nieuw personage, nieuw wapen en een nieuwe casual outfit. Maar het belangrijkste is de missie zelf natuurlijk. Waar ik erg blij om ben is dat dit niet alleen maar knallen is. Denk een beetje aan de loyalty missie van Thane.

    De missie zelf is aardig kort, maar zoals zovaak gaat kwaliteit boven kwantiteit. 560 punten vind ik overigens nog niet eens zó erg duur, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, 560 voor, wat is het, een uurtje spelen... ik vind dat toch erg mager =(
     
  19. Hachi

    Hachi Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, maar Kasumi en het nieuwe wapen kan je overal gebruiken. Kasumi vind ik 1 van de leukere crewleden. En de missie vond ik leuk om te spelen. Het is een beetje kort, maar 560 punten vind ik niet zoveel geld. Het hele pakket bij elkaar vind ik het de punten wel waard. Zeker als je het spel al hebt uitgespeeld en je bent op zoek naar een nieuwe dosis ME2. Tijdens de missie had je ook een casual outfit aan, weet alleen niet of je die ook op de Normandy kan gebruiken.
     
  20. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 7 dollar (volgens mij) voor een uur lang nieuwe content + een nieuw wapen + een nieuw karakter (en dus nieuwe speelmogelijkheden). Dat klinkt niet verkeerd. Ik heb veel slechtere DLC gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina