Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nice. Ik niet dus ik ben blij :+

2. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie update al ben ik aardig huiverig over iAds, maar we zullen zien. Ik ben momenteel 4.0 beta voor developers aan het binnen halen. Erg benieuwd!

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan 'm ook al installeren. Maar doe het niet denk ik. OS 4.0 werkt toch maar half op de 3G, en dan is m'n jailbreak er ook meteen af.

4. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Vet! Even kijken of ik hem ergens vandaan kan halen :)

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Toevallig ook al wat bekende over een nieuwe iPhone in juni / juli?
    Dan loopt mijn huidige abonnement af en kan in ein-de-lijk overstappen op de iPhone. :)

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Mijn gejailbreakte iPhone kan nog steeds bepaalde dingen die OS 4 niet brengt. Alhoewel het lijstje Cydia Apps wel kleiner gaat worden.

Ik hoop dat ik straks Multitasking ook via een andere manier kan activeren dan Dubbeltap op de home-button. Ik heb momenteel iPodPoP (Cydia) geïnstalleerd waarmee je een iPod Pop-up krijgt (ala iPod Touch) als je dubbelklikt. Multitouch doe ik nu met een veegbeweging van m'n home-button naar boven.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet. Je UID moet toegevoegd zijn door een developer.
    Vandaar dat ik begin deze week $6,- naar MacGeek overmaakte..

8. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, wellicht is er ergens een vrijgevige developer :+

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Had je naar OMT moeten luisteren het afgelopen uur. ;)
    Daar zaten developers die dat deden..

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Heb ik uiteraard gedaan, maar dat ging zo snel :+ Ach, ik wacht wel gewoon.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Hmm jammer dat multitasking niet op de 3G gaat werken. Maar aan de andere kant verwacht ik in de zomer een nieuwe iPhone en aangezien mn abbo dan na 2 jaar ook afloopt dat ik die erbij ga nemen.

Verder geen wereldschokkende dingen en ook geen sneak peak van de nieuwe iPhone.

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Multitasking is sowieso wel een gemis. Maar zijn er dan andere opties van 4.0 die wel gaan werken op een 3G zoals bv Folders, iBooks, etc.?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is dus niet bekend. En dat is wel balen want als ik wist wat er wel deed en niet, dan ging ik 'm wel installeren.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen multitasking werkt toch niet op de 3G? En misschien andere "zware" functies, maar veel zat er verder niet tussen dat niet mogelijk zou moeten zijn. Wat ik gelezen/gezien heb klinkt allemaal wel interessant :) Even afwachten en dan weer spelen :D

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Op zich zou het best grof zijn als ze het 'niet laten werken'. Als het hardwarematig zogezegd niet kan om bij een 3G vlot multitasking toe te laten, akkoord nog. Maar zoiets als folders kan op zich toch geen probleem zijn. En dat is toch wel iets wat ik erg mis.

Edit: Ah had iRoy's reply nog niet gelezen, valt nog mee dan. Ps; wat houdt dat 'gamecenter' juist in?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Multi-tasking and other features

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wat Plus+ nu ongeveer doet. Ik denk dus een soort van Xbox Live friends systeem?

Hier kun je ook wel een aardig idee uit halen!

"We are releasing it for end users for iPhone and iPod touch for users this summer. For the 3GS and iPod touch 3rd gen. And, for iPhone 3G and iPod touch 2nd gen, they will run many things... but there are some things they won't run, like multitasking."

Er zullen dus meer dingen idd niet draaien op de oudere versies, maar dat zal toch niet zoveel zijn? Echt grootste ding was het multitasken wat waarschijnlijk te veel kracht vraagt. Verder was er toch niet echt veel zwaars?

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    En we draaien op 4.0 beta...

Eerste wat opvalt zijn de nieuwe overgangseffecten als je telefoon unlockt, etc.

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Er is zeker geen manier om hieraan te komen zonder zelf een developer account te hebben? (Waar ik dus voor moet betalen :p)

20. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee... Je moet je UDID geregistreerd hebben. Mocht je pa toevallig geen Steve Jobs heten dan zul je het moeten doen met een developer account of iemand die zo aardig is om je iPhone aan zijn account toe te voegen.

Helaas is mijn account gekoppeld aan die van de zaak, dus bij mij kun je niet terecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina