FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    OMG GEWELDIG:emo:

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht het wel. Hoeveel goals daardoor niet vallen bij FIFA10. Voor mij een van de grootste ergernissen.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Of hij begreep het verkeerd:

zo dan :+
    Dat was me grootste ergernis + de keepers zelf en het nog door spelers heen kunnen rennen...

4. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    als je een beetje goed kon loppen ging hij er wel vaak in ja,

maar lopjes horen er toch gewoon bij? (zie messi in de CL :9) ik vind dat het balans wel goed zit in fifa 10

5. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment kun je de demo alleen nog maar downloaden met een Live Gold abonnement. Wanneer komt ie normaal gesproken ook voor Silver beschikbaar?

6. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Snap dat gedoe over het uitkomen van keepers niet zo, 2x snel op (Y) drukken en hij blijft staan.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.069
    Ik heb in de demo ook al weer gewoon een paar keer succesvol gelobbed. Geeft nu dan ook misschien een beter gevoel, omdat de keeper minder snel uitkomt, en je dus minder vaak in die situatie komt en op die manier kunt scoren. Ik heb sowieso nu met FIFA toch wel regelmatig dat gevoel wat je vroeger (lang geleden) met Pro Evo had, wanneer je scoort, vooral wanneer er een mooi opgebouwde aanval aan vooraf is gegaan.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel jammer dat je niet Penalty-shootout kunt doen in de demo :mad:. Verder bevalt hij me wel!

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wel handiger als de keepers zelf ook kunnen nadenken, wat ze nu dus doen in de World Cup versie.

Zo las ik het ook hoor! Eindelijk een beetje slimme keepers, erger me er kapot aan in online matches. Ik vergeet soms wel eens om op (Y) te drukken, en dan is het altijd een goal.

Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geniale celebretion 8)

Zat niet in FIFA10 dacht ik, misschien in UT maar dat niet gespeeld. Heerlijke demo.

11. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten inderdaad nieuwe celebrations in, ik deed gister een raar dansje met Villa waarbij het leek of zijn hoofd er af ging vallen. Was volgensmij LB+2x RS naar links.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    welke teams zijn er nu speelbaar in de demo?
    Alleen italie en spanje?

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Sorry, maar ik scoorde juist veel als ze niet uitkwamen. :{

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup.

15. Remco

Remco Guest

@Yellow: Dan bak je er gewoon niks van :+

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Indeed :+

Als ze uitkomen is het simpelweg een stiftje (of precisieschot) > goal. Echt 9/10 keer raak.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ligt er ook maar net aan waar je de game op zet. Easy, Medium, Hard. Het kan allemaal een wereld van verschil maken. Als de keeper niet uitkomt scoor ik juist wel. Komt die wel uit, dan heb ik meer moeite met scoren.

Imo vind ik dat een keeper in een game gewoon hoort uit te komen, net als in het echt. ;)

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, daar hoor je zelf controle over te hebben. Net zoals je controle hebt over al je andere spelers. Jij speelt, dus je moet zelf kunnen beslissen wanneer het verstandig is om je keeper uit te laten komen. Als je dat de AI laat doen, is het 9 van de 10x raak.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    367
    Klopt, maar dan moet het wel een beetje in verhouding staan. In Fifa10 krijg je vier doelpunten tegen, doordat de keeper te ver uit komt lopen, waardoor een lobje gewoonweg erg eenvoudig wordt.

Is een irritatie van velen en wordt ook onderkent, vandaar de aanpassingen. Keeper kan nog steeds uitkomen en je kan nog steeds scoren door een lobje, alleen is het iets moeilijker.

20. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Easy, Medium, Hard? Welke FIFA's speel jij? Ik denk dat vooral de mensen die veel FIFA 09 en 10 hebben gespeeld begrijpen waarom iedereen zo'n hekel heeft aan die keeper die altijd uit komt waardoor stiften gewoon te makkelijk is. Blij dat er eindelijk een fix voor is gekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina