Ik zeg het nu dus alvast voordat er weer gehyped wordt en daarna gezeken: Het gaat waarschijnlijk op de Haze engine draaien, dus verwacht er grafisch niet al te veel van
jaa haze valt erg tegen maar bij timesplitters hebben ze een naam hoog te houden dus hoop dat ze de serie niet verneuken, en extra hun best doen. Met de humor zal het vast wel goed zitten zoals in de vorige delen.
Hij is officiceël aangekondigd. Hoop dat er snel een release datum voor komt. Ik vond TP2 eigenlijk de beste van de reeks tot nu toe. De single player was gewoon beter, met elke missie een andere tijdzone. Ik vond het verhaal in FP niet zo heel erg vet. En de moeilijkheid van de single player in TP2 was veel hoger dan in FP. Wat vinden jullie?? Dat De single player in TP4, net zo moet als in FP?? Of dat de single player in TP4 net zo moet als in TP2. Ik kies voor het laatste. Ik vond het gewoon zo veel beter, en die sfeer was gewoon erg goed per level, met de muziek etc. Return to Planet X was één van me favorieten single player levels. In dat muziekje zit echt een lekkere beat. Return to Planet X theme: [yt]5GQDGact-F0[/yt]
http://www.psu.com/Crytek-UK-doesnt-rule-out-doing-TimeSplitters-4--a0007940-p0.php Dat is zo'n beetje het laatste nieuws. Free Radical bestaat namelijk niet meer en is een tijd geleden overgenomen door Crytek.
A Gatver, zonde gewoon. Heb me jaren geleden heel lang en goed vermaakt met Timesplitters 2 en 3. Echt de FPS die ik meer speelde dan anderen.
Kijk zeker elke twee maanden ofzo nog voor nieuws maar nog niks vernomen. Best FPS serie allertijden, echt een gigantisch gemis dat ze niks meer ermee doen. Wisten jullie trouwens dat de meeste van de FreeRadical (nu Crytek UK) bij Rare aan GoldenEye en Perfect Dark gewerkt hebben?
Duh, dat was de hele reden waarom TimeSplitters zo populair was. Iedereen miste die twee games en de TimeSplitter serie bracht die gameplay weer terug, alleen dan in een ander jasje.
Een beter jasje! Heerlijke game was het gewoon, veel challenges, mega veel (unlockable) chars, geweldige campaign die ook nog's gemaakt was voor Co-Op, goede mapmaker waarmee je online kon spelen en iedereen kon downloaden/spelen, online MP waar de hedendaagse games nog wat van kunnen leren en het speelde gewoon lekker weg. Echt bout dat de TS3:FP de enigste Xbox game die ik op de 360 wil draaien niet backwards compatible is