Goed idee, eindelijk weer een reden om m'n Wii aan te sluiten, dat gare ding staat al jaren stof te absorberen achter in een kast.
Ben een anti Nintendo iemand, dus dit vergeef ik je niet zo gemakkelijk. Nintendo = verraad. XBW moderator. Had anders van je gedacht.
Ik ben ook niet zo Nintendoërig, het is niet eens meer een schaduw of wat het vroeger was maarja, wou toch wel graag de nieuwe zelda spelen en mario kart. Achteraf zonde van me geld, net als me DS en GC toen Owja, geeft nieuwe TimeSplitters!
jaa ik wou het wel posten maar kon de thread niet vinden dus dacht dat er geen was tot ik jou net zag reageren
Wel cool hoor, ben echt benieuwd of het gaat lukken. Maar dan nog, het is een initiatief van fans, helaas niet van de makers zelf om te kijken hoeveel interesse er is. Maar toch, it doesn't hurt to give it a shot!
Het zal wel niet nee, maar de likes gaan in ieder geval wel veel sneller dan toen van Mega Man Legends 3 wat nog steeds bestaat trouwens met nu 108k likes :>: http://www.facebook.com/GetMeOffTheMoon Ik zie Timesplitters 4 er wel ver boven gaan.
Ja klopt, iemand die de muziek wel zou willen verzorgen mocht de game echt gemaakt worden. Maar uiteindelijk moet die Cevat Yerli dude het ook inzien, dat er gewoon een TS4 moet komen