Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf gebruikte een calculator en werkte van daaruit verder. De calculator staat op deze site : http://www.forzatraders.com/forza-motorsport-3-car-setup-tool.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    minder snel rijden :lol::lol:


    nee, beter gooi je de stijfheid van de voorveren omhoog.. zodat hij minder duikt.
    gooi hem lager en dan de rempressure met ongeveer 105% of 107% op 43% van de achterkant remmen.. wil vaak helepn.
     
  3. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel wordt dan zeker interessanter, ik speel hem nu nog voornamelijk offline.
    Ik heb alleen ABS nog aan staan, schakelen op manueel, AI op medium.
    En eigenlijk wil ik die verdomde "rewind" knop uitschakelen of beperken, helaas druk ik daar te snel op als ik de bocht uit vlieg, maar ja dat kan niet.

    Kijk dat bedoel ik, veranderen van de vering, remdruk, bandenspanning... Ik begrijp er de ballen van.

    Ik zal in het weekend eens even daar naar kijken! Thanks
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  4. ViPeR!

    ViPeR! A Turk With 2 Guns

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, speel momenteel met 90% advantage.
    Heb echt alles uit staan, manual shifting en AI. op Medium.
    Anders wordt het spel me te makkelijk.
     
  5. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza is op Hard ook nog makkelijk :) Als je een beetje kan rijden...
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat wilde ik net zeggen..

    enige wat ik aan heb staan is schakelen zonder koppeling... voor de rest alles uit.
     
  7. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening ook,

    Pak nu altijd een auto welke een slechtere PI heeft dan de andere auto's.
    Als de top auto bijvoorbeeld 490 heeft pak ik een wagen die ongeveer 450 heeft.

    Dan is het toch echt wel flink aanpoten en mag je geen fouten maken, heerlijk. \o/
    Uiteraard alle opties, behalve manueel koppelen, uit.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  8. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemene info in verband met tuning in FM3: http://www.360racing.nl/forum/viewtopic.php?f=49&t=890

    Op het forum van FM3 zelf is er een Free Tune List waar je als beginnend en gevorderd tuner veel aan hebt: http://forums.forzamotorsport.net/forums/ShowThread.aspx?PostID=3396615
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat zou mij nooit lukken. Ik probeer altijd de makkelijkste weg uit. Heb ook bijna alles aan staan en persoonlijk vind ik dat een stuk plezieriger. Ben niet zo goed in sportgames. Vond dat Forza 2 toch wel een stukje leuker was qua racen en auto's verzamelen. Nu kan je niet eens vrije auto's kopen en doorverkopen op AH. Alles op AH is gelockt. Ook het rijden vind ik zelf niet zo leuk meer als in deel II. Als ik dingen uitzet heb ik het idee dat de auto's veel te laat remmen of gewoon belachelijk slingeren. Daarom voor een beginnende racer als ik de assists maar aan grotendeels. ;)
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ach vergeet niet, hier zitten sommige ook wel wat op te scheppen over hun stuur kunsten. Maar ik durf er wel wat :b: voor te verwedden dat ze niet eens een champion-rank op de MP hebben.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar dat die mensen niet de champion-rank zijn wil ook niet zeggen dat ze niet kunnen rijden... Ik heb denk ik 3 keer de MP gedaan in Forza 3 :9

    Maargoed, ik zal ook nooit zeggen dat ik een top rijder ben in Forza, misschien iets beter dan gemiddeld (dat durf ik nog wel te zeggen). Maar ik ben zeker geen top 100 persoon :9
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Maar als die mensen niet aan de MP doen, hoe weet je dan dat je beter bent tov andere mensen? De AI van Forza zelf is op hard nog een doetje, dus dat vind ik nu niet echt een argument. ;)
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Timetrials denk ik aan, helaas schijnen veel potjes MP in beukpartijen te eindigen. Geef mensen gelijke auto's in timetrials (wekelijkse time trials), het is natuurlijk niet echt racen, maar je zult geen eerste worden bij de timetrials als je er niks van bakt. Ik snap natuurlijk dat MP races wel uit meerdere rondes bestaan en dat je ook constant(er) moet rijden omdat de rest ook gewoon door blijft gaan..

    Natuurlijk ben ik het wel met je eens dat de A.I. in Forza geen goede meting is voor je skill :+

    Ach, het maakt verder ook niet uit, mensen zullen altijd blijven opscheppen :D
     
  14. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    die ranks zeggen ook niet zo heel veel. Als je een paar keer die games van the playground doet gaat je score vaak naar beneden.

    Ik heb een voorkeur voor de R3 klasse daar heb ik een paar tijden in de top 200
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een coureur ook races voor je laten rijden, dit doe ik om de laatste achievement te halen.

    Maar kun je dat ook doorspoelen?
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee, anders zou het echt te makkelijk zijn :D. Gewoon het spel laten rijden terwijl jij tv kijkt ofzo. Heb je een wireless controller, accu eruit trekken en play & charge kit erop (als je die hebt) anders valt hij om het kwartier uit :+
     
  17. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ranking zegt toch nog niets over hoe goed iemand is, je kan niet eens bekijken op welke plaats je staat omdat daar geen scoreboard voor is, puur om boosting te voorkomen hebbben ze die ranking minder belangrijk gemaakt.
    Forzastats daar kan je zien wie de beste racers zijn in FM3.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik krijg niet eens een setup verkocht. Mijn broertje zei dat ik er gewoon bij moet zetten van: Best setup...blah blah. Iets in die trent, maar het wil na een paar dagen nog niet echt vlotten. Ben niet echt een tuner, dus setups maken is aan mij niet besteed. ;)
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Zet eens 'Drift set-up, even for beginners!' oid er neer. Gewoon voor 1000 credits of zo. Ik had in de eerste dag 120 000 credits binnen vanwege dat. Niet meer als de achterbanden op 3.0 bar gezet en wat met de gewichtsverdeling geknutselt. :9
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom wil je dan zo graag een setup verkopen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina