1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  2. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, wel goed zo'n snelle reactie.
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    :eek: Toch maar eens Band of Brothers gaan kijken dan. Lost vond ik te... apart worden na het eerste seizoen. :p
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zou Lost toch nog een tweede kans geven! Is echt een toffe serie! Je moet er van te voren gewoon rekening mee houden dat het geen realistische serie is!
     
  5. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Las net deze blogpost over de nieuwe versie die er aan gaat komen!
    De previews zien er goed uit:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zo te zien zijn ze dus idd bezig met een To-Watch functie en kun je misschien ook nog andere mappen aanmaken! Ook dat previous en next episodes lijkt mij wel een leuke toevoeging! Hoop alleen wel dat New/Upcomming Episodes blijft zoals het is en niet echt alleen een kalender wordt?! Maja, maar gewoon afwachten wat t allemaal wordt!
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  8. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop zo dat het wel een kalender wordt.:)

    En damn wat blijft die site traag.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zijn er idd niet erg veel, ga er van uit dat je veel meer kijkt, maar nog geen zin gehad hebt om alles toe te voegen ;)!

    En en dan toch hoop ik! Vind het namelijk super fijn dat als ik nu naar New Episodes ga, ik meteen zie dat ik FlashForward, Fringe, The Mentalist (die drie van gister nog) en Spartacus vandaag kan downloaden! Heb niet zo'n zin om in een kalender te gaan zoeken naar de dag van vandaag en dan kijken welke series er te downloaden zijn. Maja, maar gewoon afwachten dan ;)! Las op de blog dat het sowieso nog tot de zomer duurt voor de update komt, ze hebben het nogal druk met andere dingen helaas. Dus tot die tijd zal ie aan de trage kant blijven helaas =/!
     
  11. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal waar ;) heb nog wat extra series en films toegevoegd wat ik me nu kon bedenken en niet te oude meuk is :p mocht ik me nog meer series herinneren die ik kijk of gezien heb voeg ik ze weer toe

    voor de rest erg leuke en duidelijke site alleen inderdaad tenen krommend traag...
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb ook een profiel aangemaakt, maar vooral omdat ik wat series zoek om te kijken:

    Ik zoek een misdaad/crime serie (zoals Bones,CSI etc.) maar in een meer verhaalgedreven seizoen(dus niet losse afleveringen, zoals het bij die series het geval is)

    Iemand aanraders, of iets anders natuurlijk:)?
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zie het ja, 54 shows :9! Maar ik zie dat je ook allemaal oude series erbij hebt staan bij archived. The Nanny, Buffy, Xena, 70's Show enz heb ik ook allemaal gekeken vroeger, maar ik zou absoluut niet weten welke seizoenen en afleveringen?! Doe jij ze dan gewoon allemaal seen of niet?

    24 is dan idd absoluut een aanrader! Verder is Dark Blue misschien wel wat, over een team undercover agenten, alleen wel slechts een lichte rode draad.
    The Beast zou ook wat kunnen zijn, slechts één seizoen omdat Patrick Sawyze overleden is.
    Life is ook erg tof en grappig op momenten, rode draad komt voornamelijk in het tweede (en laatste :'-() seizoen!
    Maar de absolute nummer 1 aanrader is toch wel The Wire _O_!! Fantastische misdaad/crime serie met elk seizoen een rode draad over een nieuw onderwerp; drugsdealers in de achterwijken en op scholen, smokkel in de haven, corruptie in de politiek, enz!
     
  15. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik het goed of juist triest moet vinden maar 99% wat ik daar staat heb ik ook echt gezien het meeste hiervan heb ik hierstaan of gehad
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mijne

    Kijken er nog mensen Chuck? Die serie is echt zo vet!
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb er wel meer van gehoord. Maar nog nooit gezien. Zal ik 's aan beginnen. :cool:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Chuck is idd erg vet:cool: Goede combinatie tussen comedy en actie
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als je mijn account bekijkt kom je de serie ook tegen. Chuck zou ik niet echt als vet bestempelen. Ik vind 'em vooral vermakelijk door die mafketels van de Buy More. Wel belachelijk dat een stelletje van die kneuzen (die zichzelf diehard fans noemen ofzo) liepen te mekkeren toen Chuck een echt lekker wijf aan de haak had geslagen. Toen hij het uitmaakte met Kreuk was ik echt pist. Die zag er echt belachelijk goed uit in die serie.
    [​IMG][​IMG]

    Ik zou het wel weten. Dan swaffel ik toch veel liever de linker. Maar goed, ik ben dan ook van de brunettes.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Kreuk?

    BTW, als je van brunettes bent, wie is nou het allerlekkerst uit Chuck?
    [​IMG]

    Ik was vooral pissed dat het 3 seizoen duurde voordat die eindelijk een keer die blonde nailde.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina