1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Hij moet waarschijnlijk nog Treasure Hunter halen, maar dat gaat ie denk ik niet doen.

    En Vegeta: Ik ben nu op de helft, dus ik moet nog wel wat. Helaas haal ik elke Mark die geen andere enemies spawnt met gemak op 5 sterren.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Treasure hunter? Achievement zeker om alle bolletjes in de game open gemaakt te hebben?
    Zo ja, lijkt me erg fun om te doen :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Nee, dat is nog leuk vergeleken met de echte betekenis. :+

    Je moet elk wapen en item in de game ooit in bezig hebben gehad. Dus ook elke (8) tier 2 weapons van alle characters en speciale items. En ik kan je vertellen dat dat een shitload aan Gil kost. :+
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz ooit me account gezien? : (nog niet geupdate want ik speelde vanochten offline) Kijk naar NL Black Dragon en zeg dan nog eens wat je denkt!

    Tip voor die dude's die summonen: Gebruik een decepticol (ik had er super veel over) en cast daarna quack. Zijn ze allemaal staggered. Doe dit met de paradigm commando, commando, ravager en val zelf de big guy aan. Meestal zijn de vijanden dood door quack, zo niet dan molt Fang ze wel met een aantal van die blitz aanvallen voor ze kunnen summonenen

    Antwoord voor GOIZ: (niet kijken modder-eter jij moest raden wat ik ga doen!

    Nee wil ze allemaal!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Zullen we een wedstrijdje doen? :+ (Niet dat ik win, want ik loop achter)

    Ik heb nog steeds in de planning om voor zondagnacht 24:00 de 1000/1000 te halen, maar het begint steeds onwaarschijnlijker te worden, vooral met dit weer.

    Helaas heeft OniRyo de game als eerste XBW'er al op 1000/1000 :'-(
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz wedstrijdje.... Ach mij maakt het niet uit wanneer ik de 1000 heb. En als je dit weekend hoopt het te halen dan win je vast!

    Weekend xbox ik zelden en met dit weer al helemaal niet!

    En 1000/1000 gaat nog wel even duren hoor. het is goed te doen. Je moet alleen doorzetten (vooral voor Treasure Hunter!)
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Als je een beetje ver met alle wapens bent dan is Zondag zeker wel mogelijk maar nog steeds wel moeilijk, als je namelijk niet weet wat je bij sommige laatste missies moet doen dan kan het best wel veel tijd kosten namelijk.

    maar goed binnenkort wat nieuwe Games dus ik verveel me nog niet voor een tijdje met de Xbox 360 ^_^(Ik zit er eigenlijk aan te denken om Lost Odyssey te halen!)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doen! Naast Blue Dragon nog steeds de beste jRPG op de X360.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij de eindbaas bij chapter 7.
    eerste x dat ik vast zit.
    enig idee hoe je dit monster kan verslaan het lijkt een soort vliegtuig.
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu bij chapter 11, weet iemand een paar goeie grindspot voor mij??
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Je bedoelt de paar grindspots die de afgelopen 2 pagina's al 20 keer zijn gepost? ;)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Allemaal idd behalve die Orion ... :eek:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Die laatste paar missies zijn nog best pittig (Lees: Missie 62)! Vooral omdat je meerdere sterke enemies tegelijk moet beaten.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een hint voor mijn vraag ?
    youtube helpt mij ook niet echt verder :p
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Gewoon blijven proberen, zo moeilijk is ie niet.

    Ik neem mijn statement over die laatste missies trouwens terug. Sommige zijn pittig, terwijl bijvoorbeeld 56 weer om te lachen is. :lol: Dat hadden ze wel beter mogen verdelen.

    Edit: Irritante schijtcactus... :mad:

    Edit 2: Naaaah, die tijden bij de Titan Trials zijn om te huilen. Sommige zijn heel laag, terwijl battles die ik binnen 30 seconden doe een par time hebben van bijna 8 minuten. Weird stuff.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, de strength vanmijn lightning is veel hoger dan haar magic

    is het dan beter haar als commando te gebruiken of toch als ravanger? (zes in de ''standaard'' setup bijna altijd ravanger)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Hoe kan haar strength veel hoger zijn? Heb je een bepaald wapen geupgrade/gebruikt? Of gebruik je power gloves etc?
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker doen!!! het is echt een top rpg met echte nieuwe leuke systemen (het ring gebeuren geeft wat afwasseling bijvoorbeeld! echt een aanrader:

    Modder-eter: Cactus --> com com rav --> equip op light en fang de bonus instant chain en hoop dat je luck hebt. Save hem net voor de canyon terwijl je op een chocobo zit dan kan je constant proberen door load game te doen. Dan is hij goed te doen (zonder ook maar de tijd is beetje krap dan) zorg ook dat je 5 tp hebt. Mocht je moeten healen dan gaat je tijd er niet aan!!

    Titan Trials: heel veel tijden hoe dan ook zijn vreemd in het spel! Maar als je gold Watch heb zijn ze goed te doen! zelfs Atticus!

    Ik was maxed out tijdens alle 5 sterren en met decepticol kom je overal een heel eind. Alleen de Ochu daar (gebruik enfire) en de behemoth type (50 geloof ik) zijn irritant
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina