Ben ik niet, maar ik krijg wel de korting. Gewoon iets willekeurigs invoeren. Maar ik heb nog een paar kortingsbonnen nodig.
Mijn Dragonair is nu "bijna" (nog 5 levels) een Dragonite en ik gooi daarna even een oddish naar een Vileplume. Ben wel redelijk tevreden met het team dat ik dan heb. Dan heb ik de belangrijkste types in 1 party: Fire, Water, Psychic/Flying, Dragon/Flying, Electric en Grass/Poison. Hulde aan de Lucky Egg trouwens, het trainen gaat dan echt een stuk sneller. Ik snap dan ook wel dat het een jaar kost om eraan te komen.
3 sterren kaart? Netjes Zelf gebruik ik altijd liever getrainde pokémon i.p.v. legendaries. Ik heb altijd minimaal 4 niet-legendaries in mijn team. De stats zijn dan ook wat beter.
Een wilde Chansey heeft iets van 5% kans om zo'n ding bij zich te dragen. Dus als je wat vrije tijd over hebt en veel geduld dan is het wel te doen, anders is het niet aan te raden Edit:// WTF @ die gast op route 13 met een magikarp van level 65, je krijgt er ook maar 300XP voor xD
Mijn card (alleen van deze game) Er komt nog een phanpy en een delibird/skarmory bij. Maar die kan ik op dit moment nog niet halen.
Net Ho-oh en Suicune gevangen, ik werd best naar van al die teleporters en schansen. Die guide die ik er even bij pakte was ook wel mooi : Dat soort elementen zijn nooit mijn ding, het blijft soms ook maar doorgaan. Nu nog even doortrainen bij de league voordat ik de laatste 2 badges haal. Ik heb toch maar voor Lileep/Cradily gekozen i.p.v. Vileplume. Steen/Gras is wel een fijne combi.
hoe krijg je suicune ik heb hem al een keer gevonden bij de 5e gym maar ik kan hem nog niet tegenkomen
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/legends.shtml Ik train zelf altijd door de league opnieuw te doen, dus hier een lijst met alle zwaktes van de gebruikte Pokémon. Ik vind het voor mezelf altijd wel handig en het scheelt weer wat zoekwerk, dus misschien heeft iemand er hier ook wat aan:
Há, heb mijn oude Gameboy Color gevonden met Pokémon Red en Crystal. Overnieuw begonnen met Crystal. Even good old times herbeleven, ben nu al in de 2e stad.
Surf is de enige HM waar je geen speciale HM-slaaf voor nodig hebt want Surf is de beste water aanval. Ik maak ze wel lekker zelf.