39e min, 5-0 voor tegen katti, schiet met Fabio aurelio de corner er in een keer in, is katti weg haha
arme katti..... mja ik was er vanavond niet jongens zoals je had kunnen zien moest ff op bezoek bij eimand die jarig was geweest (in januairie...) mja....morgen kenne we vast wel weer clubs doen..
door een combinatie van drukte op m'n werk en het overlijden van de vader van m'n beste maat was ik niet veel online, ook deze week zal ik niet veel online zijn. Na de pasen ben ik 3 dagen vrij, dus...
jongens, mijn xbox is dood, gister wou hij geen disks meer oppakken en vandaag heb ik het bij elkaar ook een halfuur geprobeerd, dat wordt weer opsturen en hopen dat er nog garantie op zit. dus count superspits Hooibak maar out voor een aantal weken.
Subtiel hoor.... vergis je niet maar er is de laatste tijd weer genoeg animo voor potjes clubs, alleen zijn we nog niet vaak op gunstige tijden allemaal online geweest. en dat maakt het probleem van een kapotte xbox natuurlijk niet minder erg.
weet niet of jullie interesse hebben (burgerking, triple), maar als jullie willen dan kunnen jullie panini wel joinen want wij hebben nog 1 a 2 spelers nodig die voldoen aan de eisen.
Triple is spoorloos, Burgerking heeft RROD(of zoiets) Godzvision, danny en ik zijn volop into the FUT
We spelen binnenkort vast weer wat potjes. Wat katti als zegt, we vermaken ons met Fut en die andere zie ik nooit online. Maar zijn er bij jullie wat mensen weggegaan dan?
Ja dyonko speelt nu bij de power puff girls, fabian bij fc we are gay en zelf paribus is weg naar fc knudde alleen ik en godsmack zijn helaas nog over!
Geen RROD, maar ik weet nu wel wat er kapot aan is de lens is kapot van de dvd-lezer. die is nu vollop in de reparatie, einde van deze week/begin van volgende week komt hij terug (op zijn laatst ) waar Triple is weet ik niet, sprak hem paar dagen geleden wel op MSN, hij zei al dat hij de laatste tijd bijna niet meer op XBL geweest was en dat hij het erg druk had. En verder houden we wat mij betreft de groep gewoon bij elkaar, niet dat we nu allemaal een voor een de club gaan verlaten omdat we weinig spelen, dat komt vast nog wel weer terug.
Ben ik jongens, haha ik zie dat jullie me missen? Goed teken! Ben erg druk met school etc en door het mooie weer moet je daar zeker van genieten! probeer vanavond wel weer een keertje online te komen
Ik citeer: Code: Momenteel hebben we een spelersstop, maar echte talenten kunnen natuurlijk altijd via PM naar één van de coaches een sollicitatie doen, mits je virtual pro 80+ is. Btw mensen, gaan we weer wat clubben aanstaande dagen? Gek genoeg heb ik niemand van jullie de laatste 2 dagen online gezien. m.u.v. katti maar toen moest ik weg