Strenght is toch slecht? Physical Normal attack met 'maar' 60 power. Er zijn iig veel betere te krijgen. Fly is matig.. heb liever drill peck en dan wat andere moves, + je moet een beurt wachten wat ook een nadeel is (en deels voordeel mgoed).
Strenght is volgens mij 75 Rock Climb is ook een goede HM maar cut is kut en Rock Smash is een faal, ik heb nu ook een party van 5 pokemon waar niemand cut/rock smash heeft.. Dratini lvl 18 Larvitar lvl 17 Togetic lvl 26 Ampharos lvl 32 Feraligatr lvl 32
Kon net kiezen tussen Bulbasaur, Squirtle of Charmander. Ben voor Squirtle gegaan. Even exp share gegeven, en vervolgens met Typhlosion (72) pokemon van lvl 45 killen . Na een uurtje is het nu een lvl 32 Warturtle. Heb red ook verslagen met mazzel . En Groudon gevangen.
Mijn party is nu: Dragonair lvl 41 Nidoking lvl 40 Entei lvl 40 Ampharos lvl 41 Feraligatr lvl 41 Lugia lvl 45 weet iemand nog een goede plek om te trainen (veel trainers oid) voordat ik aan de pokemon league begin?
mijn party: Crawdaunt lvl 73 Typhlosion lvl 50 Raikou lvl 42 Latias lvl 35 Dragonite lvl 55 Porygon-Z lvl 30
Victory Road is altijd wel een aanrader, vooral met een Dragonair en Feraligatr. Weet je zeker dat je nergens een grot o.i.d. hebt gemist? Ik had ook niet extra getraind maar mijn beesten waren toch een stuk hoger qua level op dat punt.
Mijn pokemon zijn ook altijd rond lvl 40 als ik bij de pokemon league kom. Meestal train ik ze dan naar 45 en dan is het goed te doen.
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/exclusives.shtml Deze pokemon zijn Version Exclusive en in Heart Gold vang je Ho-oh eerst en Lugia later. En Soul Silver andersom. Voor de rest alleen het doosje verschillend.
Grafische update met alle regels uit de nieuwste Pokemon. Extra mogelijkheden (Pokeathlon enzo). Verder zijn het vooral allemaal kleine dingetjes. En natuurlijk voor de DS geoptimaliseerd (touch dingen) EDIT: En je hebt nu de Pokewalker EDIT2: http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/ Staat alle info
Mhm, maar die Pokémon die niet in Heart Gold zitten kan je wel krijgen door met iemand te ruilen die Soul Silver heeft toch? Werkt dat eigenlijk lekker, ruilen online of kan dat niet eens? Met Crystal ben ik nu in Goldenrod City maar ik stop er maar mee. Zoek wel een goedkope DS en koop dan eerst Platinum en daarna Heart Gold.
goed..... na het zien van die pokewalker is ie natuurlijk helemaal om...ach hoef ik niet meer na te denken over tenminste 1 van zijn verjaardagscadeaus
Net voor de 2de keer de league uitgespeeld. Nog 3-4 keer en dan ga ik voor de laatste 2 badges en de laatste paar gevechten. Team: Typhlosion lvl 60 Vaporeon lvl 59 Dragonite lvl 55 Raikou lvl 50 Lugia lvl 47 Lileep lvl 35 Lugia is wel ideaal in de league met Fly én Psychic. Het ging in ieder geval een stuk makkelijker dan de eerste keer. Alleen Machamp ging niet in één keer neer
Huiy eindelijk een vrouwelijke scyther uitgebroed met Adamant nature en Technician als ability. Is nu level 35 en heeft EV training gehad attack/speed gemaximaliseerd en de laatste stat point voor HP. Nu nog 5 andere pokemon te gaan. Volgende die ik zal trainen zal waarschijnlijk een Tyranitar worden. Weet alleen niet of ik eerst de 8ste gym ga doen of er na pas. Heb wel een level 45 team die het inprincipe aan kan denk ik. Thyplosion/Ferligator en een Bayleef, mn Ampharados zit atm in de pokewalker.
Jij bent een echte diehard met al je EV trainingen en chains maar je schrijft echt continu alle namen verkeerd EV trainingen duren mij altijd te lang en is vooral leuk als je online gevechten doet, maar het is wel geinig om de stats zo goed mogelijk te krijgen alleen heb je er in de SP weinig aan. Ik ben in ieder geval klaar voor de laatste 2 badges Vaporeon lvl 63 Typhlosion lvl 62 Dragonite lvl 57 Raikou lvl 54 Lugia lvl 52 Cradily lvl 40
Ja pff ik die namen zijn ook veelste moeilijk om te typen af en toe en ik ga niet speciaal de game opstarten om te controleren. Maar ja iemand had me uitgedaagd voor een battle dus ik wil alwel mn team samen stellen.