Welke games zijn echt de moeite waard om te kopen van Games on Demand? Moeten aan de volgende (minimaal één) eisen voldoen: - Game moet een hele sterke singleplayer hebben - 2 Player co-op, dus local split-screen co-op - Online modus moet populair & sterk zijn. Ik heb al de volgende games: - GTA IV - Burnout Paradise - Kane & Lynch: Dead Men - Rainbow Six Vegas 2 Welke games raden jullie mij nog aan???
Sommige games hebben geen demos of de demo is zo slecht dat de full game gewoon helemaal anders is ookal komt het laatste niet vaak voor.
Enige raad die ik je kan geven is om GoD te negeren.. Alleen in Amerika heeft GoD zin, want daar zijn ze nog enigzins betaalbaar, maar in NL bespaar je al gauw 15-20 euro door zelf naar een winkel te gaan en de game daar te kopen.
Daar zit het probleem hem juist in, hij wil perse de game meteen spelen (tenminst dat zei hij in het 'Welke spel zal ik kopen' topic).
Dan nog, je kan toch geen GoD games aanbevelen als je weet dat je 2x teveel betaald? Dan ben je gewoon dom, klaar.
Singleplayer Portal Offline coöp. Castle crashers Solide multiplayer Battlefield 1943 hou het dus maar bij XBLA als je punten overhebt
Bad Company heb ik zelf van GOD gehaald en hij is geniaal! Echt de 24 euro helemaal waard. Wel jammer dat je een local split-screen co-op wilt, want die zit er niet in.
Komt er elke dinsdag een nieuwe game(s) op Games on Demand??? En word dat vantevoren aangekondigd of komt het gewoon?
Ja echt belachelijk idd. Je bent een mongool eerlijk gezegd als je een dure game koopt via deze belachelijke "service". De meeste games zijn een tientje of 15 euro goedkoper online of in de winkel te vinden.
Ik vind het ook niet slim om zo je games te kopen, maar om mensen nou gelijk mongool te noemen..... Ik koop m'n games ook niet zo, simpelweg alleen omdat je je games zo niet door kan verkopen/ruilen. X-bazaar FTW!
Soms kunnen ze goedkoper dus..... waar ik me vooral zorgen om maak: kan ik deze games over vier generaties nog steeds spelen? Staan dan nog ergens op een server een vinkje achter mijn naam icm het gekochte spel? Volgens mij kunnen ze dat niet garanderen. Mijn fysieke games echter houden mooi een plekje in de kast. Al zou ik ze tegenwoordig liever digitaal hebben.
Is de eerste episode inderdaad en de free-addons zijn voor als iemand de premium hebt en je wilt meedoen