Heb net episode 5 gezien en holy fucking shit wat was het een vet gevecht! Spoiler Hoop echt dat Crixus dood is, ik mag die gast niet
wat een flut serie is dit zeg! ik heb me kapotgelachen om die barslechte dialogen. In elke zin wordt wel weer een soort sexuele opmerking gemaakt. Terwijl het helemaal nergens op slaat. De actie ziet er mooit uit maar aangezien ik het verhaal van Spartacus al ken kan deze pure strond me totaal niet boeien. veel plezier met kijken nog
Ojaaa want jij weet preciess hoe dat verhaal in elkaar zit he Je opa was d'r zeker nog bij Anyway Spoiler Volgende week
En dat geld voor zo'n beetje alle films over de oudheid. Wat ik meer aan wilde geven was dat er genoeg verschillende visies op een verhaal zijn. Duh dat het niet waarheids getrouw is.. Maar er komen wel elementen terug uit het echte verhaal net zoals bij 300.
Vind die effecten overigens wel slecht. Kan niet walgen van darmen die eruit vallen bijvoorbeeld of onthoofdingen. Ziet er echt slecht uit vind ik eigenlijk zelfs.
Aflevering 12 is echt vét! Kan niet wachten tot volgende week: Spoiler Ik zet in op een leger(tje) aan gladiatoren die de Romeinen in de pan hakken.
Vette aflevering inderdaad. Voor die zin op het eind: Spoiler "There is but one path, we kill them all." Aflevering 13 is de laatse aflevering van dit seizoen toch?
Moet nu alleen de laatste 3 afleveringen nog downloaden. Moet zeggen dat het alleen maar beter wordt. Was in het begin wat sceptisch, maar nu ben ik om. Vanavond ff 10, 11 en 12 kijken
Maarja, seizoen 2 heet Spartacus: Vengeance (o.i.d.). Dus het lijkt me dat het volgende aflevering niet echt afgerond gaat worden.
Toch zal er wel wat gaan gebeuren. Kan niet anders. Hopelijk is het volgende seizoen ook nog goed maar hoop niet dat het uitgemolken gaat worden net zo als met Prison Break toen der tijd.