Skullcandy Lowrider SGS Xbox 360 Boom Mic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RapidWouter, 11 apr 2010.

1. RapidWouter

RapidWouter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb van mijn ouders omdat ik een nieuwe headset wou, de Skullcandy Lowrider SGS Xbox 360 Boom Mic, ik ben er om de meeste vlakken zeer tevreden van.. Maar op het belangrijkste vlak niet..

Als de draad in m'n controller zit, kan ik spreken en derest hoort mij.. Maar ik kan hun dan niet horen..? Als ik de draad loskoppel van mijn controller hoor ik hun.. Maar is het logisch dat zij mij niet kunnen horen..

Is er iemand die dit probleem al heeft gehad, of weet hoe je dit oplost, zal waarschijnlijk gewoon ik zijn die iets verkeerd doe, kan me niet voor stellen dat ze daar bij het maken in gemist zijn.. :D

Alvast bedankt.

Wouter

2. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    check effe in je dashboard of je voice through headset, speakers of both hebt staan. En dan diegene aanvinken die voor je werkt. Meest al werkt trough both wel

3. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd, maar vind niet waar je dat moet doen, vind het niet bij system settings..?

Wouter

4. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oldskool help je wel mijn zoon..:D

Xbox Guide Button > Tabblad Settings > Preferences > Voice > en dan zelf even testen welke de beste zijn..:+

5. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Wat ook nog wel eens wil helpen is je ogen dichtdoen, de middelste knop van je controller 3 seconde indrukken, 2 keer met je linker stick omhoog en dan A.

6. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    lol..?

7. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, die kennek wel vanbuiten..

8. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt, inderdaad het werkt, maar ik zit met nog een vraag..

nu werkt het wel, maar als ik het volume luider zet, gaat het volume van het spel ook omhoog waardoor je niemand kan verstaan.., kun je dat ergens appart wijzigen..?

Wouter

9. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bij de Xbox mic is het te regelen met de volume knop. Maar ik heb dan wel mijn spel-geluid over de tv en de stemmen over mijn headset.

10. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn de stemmen en het geluid van het spel beide door de headset..

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Klopt. Het geluid van de game moet je in-game instellen. Meestal staat dit veels te hard.

Ik speel veel Battlefield1943 en dan moet ik in de game bij Options naar Audio Settings en daar kan ik dit wijzigen. Dit heb ik flink lager moeten zetten, want anders hoorde ook ik nauwelijks de stemmen en mijn muziek.

Ik had trouwens ook n Skullcandy gekocht (ander model), maar je kunt niets aan t volume tussen game en medespelers wijzigen buiten de net door mij beschreven opties. Het ergste is echter dat je jezelf niet door de koptelefoon kan horen en is deze voor mij nutteloos.
    Als je jezelf niet kunt horen ga je snel schreeuwen.

Mijn Sony koptelefoon geeft n veel beter en mooier geluid en wanneerik de Microsoft headset om mn nek hang, heb ik hetzelfde wat met de Skullcandy ook kan.

Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  12. RapidWouter

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt, kzal het proberen te doen..

13. hardcore_17

hardcore_17 Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen pls help mij !

ik heb een sgs lowrider skullcandy xbox 360 gekocht , zoveel tralalala van je hoort ze van verkopmen de vijanden op mw2 kilometer ver al zelfs met ninja pro

oftewel is dit een leuge oftewel doe ik iets heel groot mis ,

hoe kan ik dit instellen pls help me snel mogelijk

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat gaat zoiezo niet met dit headset lukken want dit is geen Surround headset en hij is zoiezo niet zo geweldig. wat jij bedoeld zijn meer de headsets richting Astro, Tritton en turtle beach enz.

Maar kijk anders ffe in deze thread Gamen met een gaming headset

15. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een BS.. Zelfs met een uber headset hoor je ze niet van ver komen
    ( ninja pro modus )

Wat heb jezelf al geprobeerd??|:-

16. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is natuurlijk onzin he, je hebt absoluut geen surround headset nodig om de positie van een vijand te kunnen bepalen. Ik heb zelf meerdere stereo headsets gehad van Sennheiser op de PC, en deze konden allemaal perfect de positie van de vijand weergeven. Werkte erg goed in Counter-strike ;)

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wat hoor je precies wèl en wat niet?

Als het gamegeluid te zacht is in vergelijking met de chat, dan kan je ingame het geluid aanpassen.
    Ik heb zelf een paar maanden geleden ook een skullcandy gekocht, maar ben nogal teleurgesteld in het geluid.

Mijn Sony koptelefoon geeft een veel mooier en gedetailleerder geluid en die gebruik ik gewoon weer.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik gok gewoon op het headset wat hij in gedachten heeft, wat de rondte doet op xbox live voor de mensen die zich niet in gaming headsets verdiepen die horen alleen maar: "Jaaa ik hoor ze vanaf de andere kant van de map lopen met ninja pro en ik kan precies horen waar ze lopen met het surround van mijn .... Headset"

Daarnaast is surround wel beter in lokaliseren van de vijand omdat je front en back nu ook goed simuleert.

19. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo.. Maar als jij de maps niet kent heb je nog geen ene fuck aan surround.. Je hoort ze wel maar je weet niet waar die vandaan komt.. Als je begrijp wat ik bedoelt.. Ik maak bij mw2 8 van de 10 kills puur op geluid, omdat je weet waar die vandaan komt ben je altijd een stapje voor..

Ik heb ook heel lang met een X1 gespeeld en daar kon ik aardig mee uit de weg qua lokatie Tango's.. Maar surroundsound is net wat beter/precieser..

Ik raad ook iedereen een X1 of de opvolger aan voor een lowbudget gamingset, icm voicechat en gamesound is die echt perfect en dat voor minder dan 60 euri..

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het wordt echt niet heel veel beter met een surround headset, op dit moment is het verspild geld als je kijkt naar hoeveel je extra betaald. Stereo headsets zijn prima in staat om de lokatie van vijanden aan jou door te geven dmv geluid. Maar je gelooft het waarschijnlijk toch niet tot je het zelf merkt, dus ik zou zeggen probeer het eens.

Deel Deze Pagina