1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DuH! Die Orion was met 4 aquastrikes dood, nadat ik snow volledig had geupgrade :D
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ochu is vreselijk, maar die 50 (Behemoth type inderdaad) vond ik supermakkelijk. Nog een paar missies en dan de laatste doen. :cool: Daarna nog even die Ochu en die Cactus killen.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz die behemoth gging zichzelf healen (no way dat ik het staggered kreeg voordat hij zo weinigg healht had dat hij zijn transformatie doet. Had ik gewoon teveel strenght voor. Maar uiteindelijk lukte hij wel prima. Geen enkele missie was moeilijk om te 5 sterren. Heb ook Long Gui verslagen. Te makkelijk. drie tips, Highwind, altijd healen en poison casten als hij ligt!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als iemand halved heeft bij magic dan geldt dat voor alle elemental dmg right? Maar ook voor non elemental magic zoals ruin ?

    EDIT:
    GRUMBLE! Design Flaw in het spel. Mijn controller valt uit omdat de batterij leeg is en dan pauzeert het spel niet, loopt gewoon door. Zat in een moeilijk gevecht en was bijna klaar (winnend) en dan dit.... |:- :mad:

    EDIT2:
    Ik begin erg genoeg te krijgen van dit stuk in Ch7: Met snow en hope en dan tegen twee van die vliegende gasten en zo'n vliegende motor. De gatling gun van die laatste kan zowel hope als snow in een klap van een volle levensbalk ontdoen....
    Snow gaat zelfs dood terwijl hope hem healt. How the hell should I get past that ?

    EDIT3:
    Ik snap die sen abilities ook niet goed. Provoke is duidelijk, maar steelguard en vendetta? In beide gevallen staat hij daar maar wat...
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik ook altijd als ik een online shooter speel :mad: En niet dat die gasten dan even wachten....
     
  6. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook gewoon even naar Syn switchen voor snow? Overleeft hij het makkelijk
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2010
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uhmmmmmz, wrong topic :confused: :9

    On topic:
    Stel een enemy is vulnerable to fire en lightning. Ik doe dan meestal drie keer fire. Als ik auto battle kiest zie je vaak iets als fire + lightning + aero.
    Heeft dat nog voordelen boven driemaal fire ?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee was er reactie op je vorige post ;)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Haha, oooops, my bad! De meeste spellenm pauzeren keurig als de controller uitvalt. Dat dat niet gebeurt tijdens online mp lijkt me dan wel weer logisch :D

    Ja, ik moet nog erg wennen aan de Sen role. Ben er wel voorbij overigens...
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Sen role is zo enorm handig.

    Ik heb iig nu bijna alle missies gedaan en 95% op 5 sterren.

    Alleen hoe ga ik ooit die verdomde Missie 64 Mark binnen 5 sterren tijd beaten? Ik had hem nu in 16 minuten, maar dan moet de Gold Watch toch de par tijd minimaal verdubbelen/verdrievoudigen voor 5 sterren.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wooooooot! net de (een?) boss met 370k HP verslagen van Ch7 met 5 sterren. misschien ga ik het nog begrijpen :) ;)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ach, ik heb net een boss met 15 miljoen HP verslagen op 5 sterren. :+

    De tweede keer is ie echt zoveel simpeler.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet je nu echt mijn kleine feestje verpesten ;) ?

    EDIT:
    Blijkbaar zijn er af en toe wel kistjes die je kunt missen, bijvoorbeeld bij die bewegende platforms...

    EDIT2:
    Braaak! Een 440k HP enemy die niet gestaggerd kan worden.... Maar wel met 5 sterren down :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, die Neochu en Picochus waren echt zo easy... Death spammen met Vanille. 5 starred. Zat ver onder de target time. :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En nu legit doen, kijken of je het nog zo easy vindt. ;)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb geen idee of en welke wapens en accessoires ik kan verkopen?
    Kun je/ moet je alle wapens upgraden?

    Al mijn weps en acc zijn nog niet geupgrade (begin Ch8 )
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit ook steeds te twijfelelen of ik nou moet gaan upgraden (ben in chapter 5 volgens mij) omdat ik steeds wel weer een nieuw wapen vind.

    Moet zeggen dat ik het leuker vind dan verwacht. Okay de eerste 5 of 6 uur heb ik met 1 hand gespeeld en met de andere een beetje zitten internetten maar het begint nu toch wel wat uitdagender te worden :) En daarnaast vallen de personages me ook mee, ik had verwacht me kapot te gaan ergeren aan Vanille maar vergelelen met dat gele schreeuwding uit Blue Dragon is ze helemaal niet zo iriritant. En sommige characters vind ik echt leuk gedaan, met name Sazh.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Sazh vind ik ook het leukste character! Zowel gfx als background enzo :)

    EDIT:
    Pffffft, net met Vanille en Sazh een monster verslagen met heel veel HP. Battle duration is 5 min en ik deed er 15 min (!)
    over. Door zijn boms werd ik veel geinterrupt, terwijl ik wel vigilance had gecast. Als hij gestaggerd was ging die balk ook heel snel weer leeg. Op het laats bleef hij langer gestaggerd. De midlight reaper was het.

    Hoe kun je zorgen dat een gestaggerde enemy's stagger balk langzamer leeg loopt ?
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  19. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef hem een paar klappen met COM voordat hij gestaggerd is :)
     
  20. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohh en een van de betere grindspots als je pas in chapter 11 bent. Ga gewoon naar je destination. doorde grot dan kom je in die tower. Daar moet je een paar missies doen. Als je in de apex tower bent en je hebt die kleine baas verslagen. Ga dan terug naar de lift 4e verdieping loop dan naar die andere lift toe en ga naar 5e verdieping daar staat een statue voor mission 24. doe die mission. achter je verschijnt je missie versla ze en je krijgt weer een " Moonblossom Seed " als reward deze kan je verkopen voor 6000Gil en je krijgt 6000CP. doe dat zovaak je wilt en dan kan je ook je wapens upgraden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina