Nou joepie, stift stift stift stift goals.. Fifa online sucks. Man o man dit lijkt fifa street wel.. Niks aan. tis wel knap, maar slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Volgens mij net mijn mooiste 1e helft ooit gespeeld [yt]Qu_fbpzGGxo[/yt] mooie kwaliteit he 1e goal: Niet mooi 2e goal: Lijkt misschien niet zo mooi maar daarvoor had ik een sprint met die speler vanaf de middelijn, 2 mensen gestuurd met een zidane, daarna nog iemand met een akka gestuurd en vervolgens nog dat truukje dat te zien is en vervolgens gescoord. 3e goal: Tja, vond het leuk om een truukje te doen voordat ik scoorde 4e goal: Ik dacht, tja, laat ik het is proberen, goal 5e goal: Is niet te zien was dus een mooi lobje vanaf de zijkant zijn goal: Tja, foutje van de keeper ofzo, deed helemaal niks Het ging trouwens meer om het spel dat ontzettend mooi was van mijn kant, maarja, de goals ook wel. Hij was zelfde level als mij trouwens.
Heeft iemand een site met tips of zelf tips voor mij. Ik kan nooit echt mooie trucjes of acties maken om een tegenstander voorbij te gaan. Of een bal afschermen en bij je houden.
Het versnellen of trager gaan dribbelen opent vaak ruimtes waarvan je kunt profiteren, balletje stil leggen ook. Tricks doen is leuk maar vaak niet effectief als je tegenstander op een afstand verdedigd.
haha lijp die tegenstanders helemaal de weg kwijt. Ben nog nooit iemand tegen gekomen die zo speelt. Volgens mij heel veel mazzel voor nodig en tijd voordat het lukt. Toch ziet het er leuk uit maar effectief tegen goede spelers..?
Man, kijk toch hoe zijn tegenstanders verdedigen Wel leuk als je het kan, denk alleen dat je er online weinig veel aan zal hebben.
Als je al mijn beste aanvallen in 1 filmpje zou pleuren, zou je ook een leuk filmpje hebben. Maar al die 100x dat het hem niet lukte, zie je niks van. Verder wat Rampage zegt, ik kan me niet voorstellen dat iemand zo makkelijk langs je verdediging kan komen.
Iemand hier ff potje fifa spelen ? Moet weer ff inkomen speel haast geen online matches meer en als ik fifa speel doe ik alleen maar clubs
Ik ook, of het nou zo effectief is vraag ik me ook af maar hij is er wel verdomd handig in En het is ook gewoon cool om te zien
Ik zou meer onder de indruk zijn van iemand die 2 van zulke goals maakt en dan met 3 - 2 verliest, dan iemand die de 1 - 0 maakt en dan overschakelt naar 5-4-1.
Maarja, ik ben in mijn 2000+ potjes online, nog nooit iemand tegen gekomen die mij ook maar 1x heeft verslagen door middel van trucjes.
Naja, dat is dan meestal een dubbele schaar, of een akka. Maar ik doel dan ook meer op de goals in dat filmpje.
Als iemand soms even een potje wil spelen, invite me maar. Wordt een beetje gek van die mensen die de verbinding de heletijd verbreken .