[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    De single player waar ik het meest van heb genoten is die van call of duty 3. Qua multiplayer zijn modern warfare 1 en 2 ongeveer gelijk, allebei super goed. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik modern warfare 2 niet beter vind dan mw1.
     
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.253
    Ik begin het spel een beetje zat te worden maar als ik dan weer in de buurt kom van weer een challenge halen gaat het toch weer kriebelen om door te spelen...zijn ook weinig alternatieven nu die ik wil spelen dus voorlopig maar door gaan
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    voor de variatie kun je altijd even 3rd person gaan spelen. Speelt toch allemaal net ietsje anders :)
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen ze nou zeggen dat MW2 een teleurstelling is. Best verkochte game ooit.
    Of gaat de schrijver van Crysis 2 nou zeggen dat verkoopcijfers niet belangrijk zijn.

    Ik denk dat de schrijver van MW2 helemaal kapot gaat van het lachen als tie dat stukje leest.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou ik ben toch maar prestige gegaan. En wat is dat toch weer heerlijk klote in het begin, geen classes, geen killstreaks, ik hoop dat ik snel weer wat hoger ben want dit is weer 3x niks :+
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    MW2 is alleen de best verkochte game ooit door CoD4, die heel goed ontvangen werd door bijna iedereen (niet door mij :+) en ze hebben zo een grote hype opgebouwd... dan is een teleurstelling nog makkelijker en bovendien vond ik het echt een teleurstelling. Had er veel meer van verwacht.

    Best verkochte game zegt dus niks.
    Kijk ook bijvoorbeeld naar Avatar (de film), heeft het meeste geld opgebracht, maar waarom?
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Hij gaf commentaar op het verhaal van MW2, en zeg nou zelf dat was bijna niet bestaand... MW2 is een mega succes maar om nou te zeggen dat het aan iedereen hun verwachtingen voldeed...
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Omdat er heel veel mensen ervoor naar de film gingen?

    En vergelijk Avatar niet met MW2. MW2 had al een hele fanbase door de naam COD ervoor. Avatar was succesvol door mond-tot-mondreclame.

    Ik speel MW2 toch wel een aantal dagen in de week, en voor mij valt hij dus niet tegen. Maarja, dit zul je altijd hebben. Mensen zijn nogal makkelijk om snel een hype te creëren en ze verwachten ook altijd veels te veel.
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ferron & Lockum:
    Ach ja, het is ook de schrijver van Crysis 2.
    Ik vind het net zoiets als de PVDA die gaat zeggen
    dat je niet op de VVD en het CDA moet stemmen.

    Het is ook gewoon een beetje een manier om z'n eigen game zo in het nieuws te krijgen...
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat klopt idd. het is echt onvoorstelbaar wat je met een headset allemaal aan extra's hoort.

    wat ik soms doe als ik dus de spawn van de vijand aan het besluipen ben en ik ben dichtbij, dan wacht ik soms met lopen tot er lawaai is. of ik loop een stap en dan een seconde wachten dan weer een stap. dit natuurlijk op plaatsen waar je te horen bent. ook met ladder werkt dat goed, dan ben je bijna niet te horen. dat is als ik tactisch bezig ben want anders rush ik gewoon en zie wel wie ik kan knallen voordat ze mij hebben.
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Niet te vergeten de hergeboorte van 3D. Plots was het in. Ben er zelf ook ingetuimd hoor.

    Wel grappig trouwens. Ik ben al langer bezig met gamen (en tegelijkertijd de gamescene volgen), maar ik heb een lange periode een soort gat gehad waarin dit even niet geval meer was en kon zijn. Had ook geen console thuis. Maar toentertijd werd er op XBW ook altijd gesproken over games die (blijkbaar) te veel gehyped werden en daardoor niet aan de verwachtingen kon voldoen. Dit heb ik met Fable nog heel erg meegemaakt. Dus grappig om dezelfde dingen na zoveel tijd tegen te komen.

    Ik heb niet veel gemeen met de COD serie, ik heb meer andere series gevolgd. Maar Modern Warfare2 op zichzelf vind ik toch eigenlijk een keurige game. Ik vind de feeling van de game sowieso goed gedaan. Van het verhaal lig ik inderdaad niet wakker, maar ik zag Modern Warfare 2 dan ook niet als een game dat zich positioneert als een sterke shooter met sterk verhaal waar je na het uitspelen even bij stil moet staan. Ik zie MW2 als 'lekker droog entertainment'. Let's shoot some people en save the world. Ik vind de bashing over multiplayer al helemaal overdreven. Alhoewel een game in eerste instantie sowieso de nadruk op Single Player moet leggen, heeft MW2 toch alsnog een lekkere multiplayer. Het ergste in mijn ogen is de gehackte ranglijst en de nukeboosters. En als mensen het dan over de andere "problemen" hebben, komt het meer omdat niet de game niet goed is gemaakt maar omdat het gewoon niet hun smaak is.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Respawn Entertainment _O_

    Grappig family guy filmpje:
    [yt]L8qM4G6mfPk&[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [yt]QNk-znYOopM[/yt]

    30 sec Nuke :)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, hij luckt wel met z'n semtex, harrier etc., maar het blijft erg netjes!
     
  16. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2




    De youtube inspector gadgets ftw:+
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk filmpje maar is al onderuit gehaald op verschillende forums, moet haast wel fake zijn. Vreemd dat er 6 man gaan staan bij de vlag, en hier ook braaf blijven wachten nadat B al is veroverd. Lijkt mij fake.

    Was het jullie trouwens bekend dat je voetstappen geruisloos zijn wanneer je "aimed-down-the-sight"?
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had het al vernomen wanneer ik steady aim etc aan had staan, maar wie gaat er nou constant zo lopen?
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Minder geluid ja, maar niet geluidloos.
     
  20. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    dat filmpje moet wel nep zijn joh, dat kan gewoon niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina