Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. nlxbox

    nlxbox Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag hoe download je andere auto´s in ut spel??
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit helaas niet mogelijk bij dit spel.
    Neem eens een kijkje op de achterkant van het boesje van je spellen. In het groen staan alle offline functionaliteiten. In het oranje staan alle online functies waaronder staat met hoeveel mensen je kan spelen en het downloaden van content.
    Als er dan, in het oranje staat 'game-content download' of 'downloadeble content' of iets in die richting, dan is dit mogelijk. (Echter dus niet bij dit spel) Je gaat vervolgens naar je xbox dashboard en daar doe je:
    klik op game marketplace > 2 omhoog > game add-ons > 3 naar rechts > klik op browse > klik op de letter van je game / het genre. Het is echter mogelijk dat je voor bepaalde content moet betalen. Dit doe je met microsoft points die je in je lokale gameshop wel ka aanschaffen. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is. :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ben op het moment dus bezig om de laatste 2 achievements te halen (Groene impact rating + level 30). De manier voor de impact rating, waarbij je gewoon rustig blijft staan bij de finish, lijkt onmogelijk te zijn. Mensen krijgen het serieus voor elkaar zo slecht te zijn dat je er gewoon niet achter kan blijven...

    Toen ik dit typte begon ik net aan een race, de teller stond op 10 sec toen ik weg ging, bij de 2e bocht haalde ik alweer iemand in... Ik blijf het proberen :9
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wacht dan een halve minuut. :+
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je moet de race toch uitrijden? :+

    Ik heb hem net gehaald, je hoeft blijkbaar niet 100% clean te rijden. De ronde dat ik hem kreeg werd ik nog geramd door iemand die achteruit ging na een crash. Maargoed, nog 8 leveltjes voor de laatste achievement!
     
  6. nlxbox

    nlxbox Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel levels er zijn ik zit nu in 32
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of het mogelijk is om tegen pc gamers te racen ?
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij zit er geen einde aan, heb volgens mij al mensen van level 230 gezien. Kan het niet met alle zekerheid zeggen, maar 166 heb ik zeker gezien :+.

    Edit: Zit nu bij iemand in die level 280 is :)

    Nee, dat kan niet. Volgens mij staat er een paar pagina's terug wel een stukje over (iemand had een mailtje gestuurd naar CM), maar het kan ook zijn dat ik dat ergens anders gelezen heb :9
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  9. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Was een week geleden ofzo ook bezig met dit spel, totdat ik dacht alle events te hebben gewonnen terwijl er in me stats staat dat ik er 1 mis...
    Wat een drama dat je niet kan zien welke je mist..
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt haha dat was ik :cool:, echter is mij laterna verteld dat het weer wel ging :{.. vandaar, maja waarschijnlijk kan het dus gewoon NIET helaas...
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Inmiddels ook voor 30 Euro te verkrijgen voor die prijs zeker de moeite en alvast een leuk opwarmer voor Dirt 3.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er echt geen 30 euro voor betalen. Misschien 10-15? Van dirt2 mag je nu verwachten dat hij 30 is.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Echt niet ? Had h'm bij de release laten liggen, maar ik vind h'm toch erg goed, zeker voor die 30 Euro. Als Dirt 3 minstens zo goed is dan haal ik die gewoon bij de release...
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij release was hij al 33 euro bij gamehubs. :)
    En nu al gezien voor 14-22 euro afhankelijk van waar je hem koopt.
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Kijk, zo zie je dat even wachten gewoon loont, is toch weer een besparing van 3 Euro ;)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet als je me 2e zin leest. ;)
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit spel is tof!
    Ik zit nu de careermode door te spelen en na elke race kijk ik even op de friendsleaderboards of ik een snellere tijd heb dan Fiasco, Ronald, Bonbridge, TommyV, Slaatje B etc. Daardoor is het spel echt veel leuker :)
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    En ben je sneller? :+
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    In vind het spel zo en zo nog erg gaaf, online zijn er ook altijd nog voldoende mensen te vinden. Kan niet wachten op deeltje 3 ;)
     

Deel Deze Pagina