Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, dat is om de balk makkelijker vol te laten lopen. Maar ik bedoel als een enemy al gestaggerd is....:confused:

2. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met RAV laat je hemt toch sneller vollopen en met COM krijg je meer stagger lock. Zp doe ik het iig.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ok.

ik zit nu in Ch 9 en het lijkt mij dat de moeilijkheidsgraad een tandje hoger is gegaan voor de regular fights...

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Dan kan je beter even door naar Chapter 12 en daar de Adamantoise op het einde doen. 40.000 CP (80.000 met Growth Egg) en af en toe een 150.000 Gil drop.

5. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu ook in chaper 9.
    echt moeilijker lijkt het mij niet het duurt alleen wat langer.

Kan iemand mij uitleggen ik zie in mijn guideboek dat je in level 11 werkt met missies en ook iets van het grinden .
    Maar snap er niet echt veel van

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vrees dat ik dingens fout doe.
    Als ik filmkes via youtube kijk zie ik bevoorbeeld lighting gewoon attack doen en doet het 1500 af en bij mij maar 400 en ik zit in het zelfde level.
    ook snap ik het upgrade systeem niet echt hoe het werkt.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk je het hele idee achter een jRPG niet begrijpt...

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je ?

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ze wapens al hebben geupgrade ofzo. En bij een staggered enemy lopen de dmg numbers snel op....

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je moet je characters en je wapens upgraden om sterker te worden. Je kunt dan meer hebben van enemies en je deelt zelf zwaardere aanvallen uit.

Ik las dat je de guide wel hebt, dus dan zou ik even een kleine pauze nemen om een aantal zaken m.b.t. upgrades even op je gemakje doorlezen in de guide. :)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Naarmate je je chrystarium vol plempt met CP, doen je characters ervaring op en daardoor slaan ze harder en hebben ze meer health. Probeer dat eens en als dat niet helpt moet je gewoon grinden gaan. Ik deed volgens mij ook in chapter 11 aan het begin niet al te veel damage en mijn health was nog bij alle characters beneden de 2k, aan het einde van chapter 11 zitten ze bij mij nu rond de 5 a 6k allemaal. Gaat heel erg snel ineens.

12. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahhh wist ik niet ik was net zelf daar voorbij. Ben net begonnen in chapter 12. Growt egg??

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Reward van een missie (uit m'n hoofd, Mark Mission 55). De Groth Egg kun je equippen en verdubbelt je behaalde CP na gevachten :)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik heb de game bijna uit! Nog even wat wapens/accs levelen en nog iets anders doen en het is klaar! Hoe dan ook geniet ik nog steeds van de sfeer van de game. Sommige plekken zijn gewoon magisch (vooral icm de muziek).

15. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de geintreseerde de FF 13 guide

/Mod Het posten van officiele guides is niet echt legaal

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Als het niet de officiƫle is mag je met correcten. Maar aan de size te zien wel.

17. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook zien welke missies je al gedaan hebt? of zien waar de volgende is? geen idee of het de originele is. denk het wel.

Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook last van lichte "haperingen" op Gran Pulse?
    Btw, net dus op Gran Pulse en wat is nu het beste om te doen? Grinden, farmen of gewoon doorgaan met het verhaal?

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    X voor de kaart -> X voor missions en dan naar rechts met stick om de details te zien (dus aantal sterren etc).

Ja, maar dat is alleen bij de edges van gebieden, waar de game het volgende gebied al probeert te laden.

En ik zou een beetje gaan grinden tot je huidige Crystarium bijna vol is en dan gewoon verder met het verhaal gaan. Later kom je een nog veel betere plek tegen, zoals ik al veel vaker zei.

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Na een weekend niet te kunnen hebben gespeeld net even binnen een half uur (had eeven pauze van me studie) 5 Dark Matters gefarmed. Binnenkort alleen nog een shitload aan cash grinden end an klaar!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina