1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse ziektes

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hollandes, 12 apr 2010.

  1. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees a.u.b. de tekst door en klik op de link, alvorens een reactie te plaatsen.

    Aangeraden wordt om deze Wikipediapagina even door te lezen en in te zien hoeveel grammaticafouten er op dit forum staan. Wis en waarachtig veel. Voorbeelden:

    • beleids-veranderingen: beleidsveranderingen
    • Tunneling software: Tunnelingsoftware
    • Frontpage en forum discussie: Frontpage- en forumdiscussie
    • Informatie verschaffing: Informatieverschaffing

    Het zijn kleine dingen, maar het staat zoveel netter.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Een spatie en een streepje teveel, nou geweldig.
    Niemand (behalve jij) die er iets van merkte.
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het goed, zolang ik maar weet waar ik moet zoeken :p maak zelf ook zulke fouten btw
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat zijn fouten in de FAQ waar weinig mensen om geven. Als iemand van XBW (frontpage of forum) er om geeft zal het wel veranderd worden.......
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als ik tijd heb, wil ik er wel wat aan doen. Ik loop hier al zo lang rond dat ik het niet eens meer zie, maar je hebt wel gelijk.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ach boeiend, het valt misschien maar weinig mensen op maar staat wel netter. Is toch alleen maar goed dat iemand dit aangeeft ;)
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waar gaat dit topic over? Dit is wel het meest nutteloze topic ooit (en dat wil wat zeggen, voor de GM bezoekers) met de meest onduidelijke startpost ooit.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Onduidelijk? ziet er echt heel duidelijk uit.
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar je je al niet druk om kan maken.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij maakt zich toch nergens druk om? Dit gedeelte is om eventuele fouten aan te kaarten of om opmerkingen te plaatsen, dat is precies datgene wat hij doet. Ik snap al die negatieve reacties niet echt. Net zoals in de OP staat zijn het kleine dingetjes maar het staat inderdaad wat netter.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ok ik snap wel dat je zoiets meldt, maar waar die topic titel dan op slaat mag iemand mij even uitleggen 8)

    Edit: oh, had de wiki nog niet bekeken..
     
  12. Hollandes

    Hollandes GT: Curfs

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. En inderdaad, zoals veel genoemd ('Waar je je al niet druk om kunt maken'), is het niet storend en valt het niet zo op, maar er moet in elk forum/op elke website rekening mee worden gehouden, ongeacht de noodzaak. Ik persoonlijk kan me erg storen aan dergelijke grammaticafouten en daarom geef ik het hier aan. Ik snap ook niet dat een merendeel gelijk zo'n geïrriteerd antwoord geeft.

    Ook vind ik het jammer dat mensen zoals Dusky Demon NL gelijk zo reageren. Lees eerst even wat er precies staat en geef dan een normaal antwoord. Je hebt schijnbaar in een oogwenk de post doorgelezen, laat staan op de link geklikt.
     
  13. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    juh hept heluhmaal gullyk jonguhman :+.

    Nee maar zonder dollen. Vind serieus dat het inderdaad soms wat beter kan,
    Wel of geen koppeltekens maak ik me zelf dan geen zorgen om. Maar dingen zoals mijn openingszin, tsjah, niets is meer hinderlijk.

    Er zijn maar weinig mensen die ik ken (inclusief professoren van mijn opleiding) die geheel zonder taalfouten iets schrijven.
    Mijn taalgebruik mag ook aardig wat verbeterd worden; Zo ben ik vaak genoeg gecorrigeerd door Pabo studenten ;).

    Dus mocht je ooit iets van mij verkeerd geschreven zien staan :
    Bij voorbaat betuig ik bij dezen mijn spijt :)
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Och, let niet op Dusky. Hij is zo geboren. :+
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betrap me ook altijd op dit soort fouten: Het niet samenvoegen van woorden. Maar zoals de topic zegt, dat komt inderdaad puur doordat ik meer Engels schrijf dan Nederlands.
    Dat is dan ook bijna niet af te leren.
     

Deel Deze Pagina