de beste argentijnse lwb (silver) Anders krijg je die drol van een heintze Sorry voor de spelfouten, ik heb al een poosje niet argentijns geschreven
Dat is altijd zo. In de laatste 15 seconden gaan de prijzen bij goede spelers altijd min. 10.000 omhoog
Echt, die glitchende kut debielen in dit spel beginnen me nu echt de strot uit te komen. Sta ik verdomme tegen zo'n gast die een vergelijkbaar team heeft als mij, wat denk je? Hij knalt de bal naar Rooney die ACHTER mijn goal staat .. dus ACHTER mijn defensie, hij scoort. Hop, 0-1 achter. Zo flikte hij me dit 5x achter elkaar, heb dus ook gewoon dik verloren.
Speelde hij soms met twee controllers? Dat z'n vriend zich achter het doel vast laat lopen? En waarom houdt de keeper hem niet tegen dan?
Omdat de fucking keeper die gast niet ziet? Regeltjes in het spel? Weet ik het. Ik ben echt pissig nu. Sta ik verdomme in de finale na dikke winst op soortgelijke teams, kom ik zo'n kerel tegen. EDIT Ja hoor! Heb een berichtje ... iAm LegendZ XXI ofzoiets? "How'd you like them offside goals?"
Je kunt toch niet met twee mensen online? Ik speel namelijk altijd met m'n broer offline, maar kan je ook met z'n tweeën online op één console?
dan moeten wij onze zilveren spelers maar eens tegen elkaar laten spelen die van jouw is ongetwijfeld in ALG beter maar dat is het mooie aan zilveren team, dat maakt niet veel uit
Speel zo vaak Ranked Matches bij FIFA 10 met z'n 2'en. Als je met iemand speelt waar je goed mee samen kunt spelen heb je echt een groot voordeel, elke counter is een doelpunt.
Net David Silva voor 1300 coins opgepikt en Maxwell voor 850 en van der Vaart voor 1000 mooie prijsjes vind ik
Dat is ook de reden dat ik altijd oplette bij ranked matches dat niet tegenstander sneaky een guest had.