Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Morgen is de releasedatum dus hij zou in principe overal te koop moeten zijn.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De review bevestigt wel dat de SP 5-6 uurtjes is, en dan heb je nog de co-op story mode. Allemaal leuk en aardig..maar jezus man, achterlijk fucking kort. Juist omdat je ongetwijfeld hele vette momenten hebt en dan zal je net zien...ineens zit je naar de credits te kijken :mad:
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    En Ubisoft praat nu al over DLC zoals Spies vs. Mercs enzo, dus je krijgt zeer sterk het gevoel dat ze content expres eruit hebben gelaten om later als DLC aan te bieden.

    Nope, ik ben er wel uit voor mezelf. Deze haal ik waarschijnlijk pas in de herfst/winter, wanneer ie voor 20 euro in de bakken ligt.
     
  4. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV ook dan nog ok. En o ja Mass Effect 2 niet te vergeten..
    Dude, Lost Planet, fokking gay...
    Speel liever een kort, vet spel. Dan dat ik 20 uur aan een poepgame vastzit..
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, De SC reeks is echt naar de kloten. Deel een en twee waren de beste delen imho. Dit is echt een lachtertje. Nog voor geen tientje ga ik deze spelen. :{
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan snap ik de reviews niet, hoewel. Het zijn er tot nu toe maar 2 toch?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Doe dat aub. _0/
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vond de 3de de beste (Chaos Theory), maar eigenlijk waren ze alle 3 gewoon erg goed.

    Deze game zal ook vast wel 'goed' zijn, maar ik ga er niet de volle prijs voor betalen, en al helemaal niet als ze het nog gaan DLC-melken. Ik wacht rustig af tot er een classic-versie of whatever van uitkomt met alle DLC op de disc inbegrepen, zodat ik gewoon een complete game koop (net als met Fable 2 GOTY en Fallout 3 GOTY).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat een haat voor dit spel :eek: Ik had zelf ook liever gezien dat ze zouden voortborduren op Chaos Theory (wat zijn tijd echt ver vooruit was) maar om nou deze bij voorbaat al af te schrijven omdat er nogal wat veranderd is.... Ik ga straks in de lunchpauze in ieder geval even kijken of hij al bij de FRS ligt. Als is het maar voor de co-op die er toch wel erg cool uitziet.
     
  10. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Die co-op is ook echt uber... Ik heb al besloten met een maat van me dat we die in 1 ruk gaan uitspelen. Dat word vetjes...
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand of dit spel al bij de Media Markt verkrijgbaar is VANDAAG?
     
  12. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    de officiele release is aanstaande donderdag, dus ga er maar niet van uit ;-)
     
  13. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    ff bellen ouwe... Ga ik dalijk ook doen, de kans bestaat dat ie vandaag wel al te krijgen is..
     
  14. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    laat t wel ff weten aub als je 'm op hebt gepikt.. dan kan ik kijken bij de game mania of ik mn pre order op kan halen
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb net Mediamarkt Den Haag gebeld en kreeg een vrouw aan de lijn. En die vertelde dat alles wat in de Flyer staat gewoon in de winkel verkrijgbaar is. Dus ook het spel.

    Ik ga zo voor de zekerheid een kijkje nemen........
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game vorige week bij Mediaoffer besteld, dus ik zal moeten wachten, geen ramp verder. Heb er absoluut wel zin in, maar ik blijf balen van bepaalde dingen, begrijp het vooral ook niet, maar ja...it is what it is.
     
  17. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    E-plaza in Heerlen had hem binnen maar mocht hem nog niet verkopen. Hij was aan het wachten op een spoedbericht dat ie misschien toch de deur uit mocht...
    Anders werd het donderdag pas..
     
  18. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had de software afdeling van MM maastricht aan de lijn en die had hem nog niet. In de flyer staat wel "vanaf 15 april" geloof ik.
    Dixons ha dem ook maar mocht hem ook niet niet verkopen..
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jesus een campaign van 5 a 6 uur.. komop hey.. koop hem wel als ie in de afprijs bak ligt.. sparen voor alan wake en meerdere games...
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja ik denk dat Ubi gedacht heeft...' nou met de co-op campaign word het wel zo'n 10 uur aan gameplay' . Maar ik vind JUIST dat alleen de SP al 10 uur had moeten zijn en dan 2 a 3 uurtjes co-op voor mijn part....:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina