[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Als we dan toch filmpjes gaan posten: Seanners, Nuke zonder killstreaks met de silenced Raffica...:D

     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zou me niks verbazen als seananners nog een keer een nuke haalt met throwing knives8)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    'http://www.youtube.com/watch?v=' weg halen!
     
  4. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Oeps. Thanks!;)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Raffica is ook nice wapen.

    Maar vind die vent een beetje lame, maakt hij nou elke keer bij zn filmpjes een nieuwe account aan ofzo? Ik komt nóóit tegen zoveel low levels als hij altijd heeft in zn filmpjes..

    Edit: Na het kijken van dit filmpje;Sowieso is hij lame. Totaal geen humor en beswel apart als je zoveel moeite doet om filmpjes te maken van een game.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Nu hebben we drie keer dezelfde video op dezelfde pagina : )


    Is er geen manier om je eigen teammates uit te schakelen? Ik speelde net Ground War en helaas werkten er drie mensen samen waarvan twee uit mijn eigen team. Toen ging ik maar in de lucht schieten en veel geluid maken zodat de vijandelijke team mij zou opsporen en tegelijkertijd hun ook zouden ontdekken. Is me gelukt : )
     
  7. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat heb je goed gedaan, er is namelijk geen andere manier om je teammates uit te schakelen. Gewoon met hun meelopen en in het rond schieten O-)

    @ RedDevil NL

    Wie weet zitten al die *enemy's* gewoon in zijn friendlist en spelen ze allemaal mee in het complot om zijn ''amazing'' video te maken . Want ik vind het ook raar !? Alsof er gewoon niemand is die het lukt om hem te killen :confused:..
    of otherwise hij is gewoon sick goed ! idk..
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa je ziet nou niet echt dat hij sick skillz0rz heeft. Ook andere video's van hem is hij niet verbazend goed, meestal de anderen gewoon écht heel slecht.
    En vaak mazzeltjes dat hij nét niet dood gaat. Maargoed hij zegt zelf ook dat hij zichzelf dan doelen stelt (bv Nuke halen zonder killstreaks, met alleen side-arm) en dat hij dat almaar blijft proberen tot het lukt.

    Als je geen youtube filmpjes maakt heeft het natuurlijk ook helemaal geen nut om zoiets te proberen.
     
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Seanners gebruikt een silenced raffica....geen wonder dat bijna niemand naar hem toe komt rushen. Ik moet wel zeggen dat hij inderdaad vaak tegen slechte spelers speelt, misschien kwam dit omdat nog niet geprestiged is? Ik vind hem trouwens wel 1 van de betere commentatoren op youtube, geen gescheld in het midden van elke zin en gezeik op de game van hoe slecht dit en dat is is, en hoe diegene campers haat...

    Tegen slechte spelers of niet van wat ik heb gezien speelt hij behoorlijk defensief én slim, je hoeft niet direct goed te worden genoemd als je weapon of choice een sniper is en daarme een hoge score haalt. Skill of hoe je het ook wil noemen kan ook in andere vormen komen dan showy 360 noscopes...
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Infinity Ward loopt verder leeg

    De leeg loop bij Infinity Ward lijkt geen einde te kennen, want vandaag werd bekend dat twee andere veteranen nu het (zinkende??) bedrijf verlaten. Want ook ook Jon Shiring en Mackey McCandlish zijn nu vertrokken en zullen hoogst waarschijnlijk wel gaan opduiken bij Respawn Entertainment.
    Call of Duty: Modern Warfare developer Infinity Ward is a little bit smaller today, as two more longtime employees have left the embattled studio. Veteran programmer Jon Shiring and designer Mackey McCandlish have parted ways with the home of Modern Warfare.

    Shiring announced his resignation from the Encino-based Infinity Ward via Twitter, as spotted by 1UP, saying "After almost 6 years at Infinity Ward, I resigned today. I'm incredibly proud of everything we accomplished and I'm going to miss everyone." He follows fired co-founders Jason West and Vince Zampella—now leading Respawn Entertainment, and recently departed lead designer Todd Alderman and lead software engineer Francesco Gigliotti.

    Shiring worked at Infinity Ward for five years, 11 months, according to his LinkedIn profile, departing the same day that Zampella and West announced their new studio backed by Electronic Arts, Call of Duty publisher Activision's chief rival.



    http://www.xlife.nl/article.php?id=33017
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Robert Bowling is er nog.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbaast me niks sinds de fucked up multiplayer van Modern Warfare 2. Modern Warfare 2 mag in het woorden boek staan achter "camping in videogames". Ja ik blijf alleen even in het hoekje zodat ik straks eerst een harrier kan oproepen en dan later een pavelow en dan nog een atoombom en dan is het potje alweer voorbij.. Leuk:{

    En dan ook nog 5 maps voor 1200 punten verkopen.. Irritante is alleen dat veel meer mensen hier blijkbaar niet tegen kunnen want ik raak mijn Modern Warfare 2 kopietje aan de straatstenen niet kwijt.
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: En die zal er ook wel nog even blijven! Denk niet dat er veel studios zijn die hem willen hebben. Het succes is hem een beetje naar zijn bol gestegen. Bij MW1 vertelde hij nog wel eens wat zinnigs, sinds MW2 is hij echter de draad een beetje kwijt, heb hem niet op enige vorm van waarheid kunnen betrappen: we do listen to our community... OMA will be addressed... New emblems and titles in our DLC... bla bla bla.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat lekker daar bij IW
     
  15. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook mensen die uitdaging blijven zoeken ipv eindeloos alleen maar hetzelfde.

    Daarnaast vind ik hem tactisch sterk, en je kan nou ook niet zeggen dat hij die raffica slecht behandeld. Mijn props krijgt ie in ieder geval!
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had net 3 "epic" hitmarkers in Search and destroy...helaas bleef het daar ook bij.
    Vanaf het gebouw waar je op het dakje kan had ik 2 mensen geprobeerd te snipen telkens in een verschillende ronde, 1 achterin het vliegtuig door de muur en 1 die in het vliegtuig de bom wou planten.
    Ook onder die "slurf" die naar de vliegtuig gaat heb ik van onderen een hitmarker gekregen omdat ik hem hoorde lopen. Voor dit soort momenten heb ik dus FMJ erop gezet...nou het werkt geweldig...|:-
     
  17. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch tikken die FMJ kills vrij snel aan bij een sniper vind ik
     
  18. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag had ik wel een droog potje S&D. Was me eerste pot en joinde een game waarin we 3-0 achter stonden.
    Ronde daarna had ik 5 kills gemaakt en een care-package gestolen..
    Ronde daarna een triple met die gestolen predator gemaakt :p
    Hebben uiteindelijk nog 3-4 gewonnen! :D

    Zo'n dude uit m'n team had het opgenomen en hem op youtube gezet:



    Niet echt bijzonder maar toch wel grappig hoe ik die gasten rape met een gestolen predator :lol:
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    2 nukes gehaald vanmiddag/vanavond. Ging wel lekker.
     
  20. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet ook nog een Nukeje gehaald:)

    Als je het echt wil lukt het wel hoor.

    Killstreaks waren trouwens Harrier, Pavelow, Nuke.
    Had CG nog niet unlocked|:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina