Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Pffft iedereen wist toch allang dat ie zou komen, geeeeeft gamplay :cool:!

2. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Die dom dat is de vader van Marcus want als je goed kijkt zie je geen tatoeage met een hard ;)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, het zou de pa van Marcus kunnen zijn, maar ik vind 'm echt meer op Dom lijken. Logisch toch ook, één van de main chars...
    En verder, best een toffe trailer. Vind het heel normaal dat er nog geen gameplay in zit, dat komt wel. :cool:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu net zelf pas gekeken. Vind het op zich zeker een goede teaser. Maar waarom hebben ze minder armor aan dan eerst? 8)

De muziek vind ik niet zo geslaagd als bij de Mad World en Last Day trailers.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat tijdens de E3 dit jaar we wel het een en ander zullen zien, right?

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Kredietcrisis :)

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die ouwe zak is wel Dom lijkt me, check die haarlijn en neus vooral: [​IMG][​IMG]

Opzich niet zo gek, want ze zien er al die tijd hetzelfde uit al terwijl er toch heel wat dagen voorbij gaan ;) De bakkebaarden van Marcus zijn ook een stuk langer, volgens mij 8)

EDIT: Iedereen ziet er gewoon fakking oud uit, hmm

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even 2 pics geschoten uit die trailer.
    Dom of Marcus vader?
    Nieuw gezicht

Denk idd ook dat het Dom is.
    En dat ze iedereen ouder willen laten lijken van ''ze hebben zo erg van de oorlog geleden'' thema enzo. Ik vind het wel passen eigenlijk :)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou het wel leuk vinden als je met het Gears team speelt, maar dan als oudjes. Weer eens wat anders. :cool:

Op hun 'oude' dag een Final Stand. Eindelijk een einde aan alles maken.
    Misschien komt dit gerucht dan ook uit: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3408672&postcount=55

Al vind ik dat nieuwe gezicht eigenlijk ook wel lijken op een random JRPG dude. :+

10. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je even geduld moet hebben tot de E3, dan zal er hoogstwaarschijnlijk wel gameplay worden vertoond.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het moet eigenlijk wel Dom zijn, want waar is hij anders in die trailer? :)
    Ik hoop wel dat er wat verbeteringen/veranderingen komen in de gameplay ook. Bijvoorbeeld vernietigbare omgevingen (zoals de tech demo van Gears 2 liet zien) maar vervolgens zat het niet in Gears 2 helaas. En betere physics wellicht. En tja , gewoon wat meer dan alleen nieuwe wapens en armor.

12. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    http://www.youtube.com/watch?v=u3bo-dVGxC8&playnext_from=TL&videos=DTaGaPB1_EE&feature=sub
    Betere kwaliteit Plus Goede info over het filmpje!

- The "old man" in the beginning is Dominic Santiago; An Epic develoepr explained the aging as "A result of him taking Maria's life".
    - The woman is Anya. The story behind her being a solider is that, in the GoW3 time period, any and all able bodied humans are fighting for their race's survival. More can be explained by reading the GoW Novels, especially Anvil Gate.
    - Gears of War 3 will take place 18 months after the events of Gears of War 2.
    - Cole looks significantly older due to his bandana; It is unconfirmed how much older, if at all, he will look without it.
    - 4 player co-op has been confirmed. The campaign will feature 4 unique players at all times. Marcus, Dom, Cole, and Baird have all been confirmed as playable characters, and there will be more along the way.
    - The shotgun Marcus is holding is an, at this moment, un-named double barrel shotgun. According to an Epic developer, this new shotgun will NOT replace the classic "Gnasher" shotgun, and both will make appearances within Gears of War 3.
    - The "Pendulum Lancer" makes an appearance in GoW3. It is the gun Anya hands to Dom.
    - The tentacle based monsters are a neutral foe within the game; They attack both Humans and Locust.
    - Anya, and possibly more female characters, will be playable in the multiplayer aspect of the game.

Het is dus wel dom!
    Maar, Waar is Baird?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik keek net de HD trailer ervan en damn, ik begin het steeds vetter te vinden. Al die stenen beelden van wat eerste echte mensen waren, en dan zie je die ' oude man' naar dat beeld van die vrouw met kind kijken, wat vervolgens verwoest word door een locust. Toen wist ik gelijk dat dit Dom was, sowieso.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    haha dat dacht ik ook meteen toen ik die foto zag "Lijkt wel zo'n omgebouwde uit FF ofzo" 8)

Dood? :+ Die eikel liep altijd voor me te huppelen of lag ie ergens aan de andere kant van het level op de grond voor 2 Boomers.
    Maarja aangezien hij playable is zou het wel gewoon blijven leven, helaas.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nu maar wachten tot Juni dan, ervan uitgaande dat ze iets gaan tonen tijdens de E3. Misschien is het wel behind closed doors only...pfff. Time will tell i guess.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
  17. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zie het ook nu pas, duidelijk baard met z'n bril (je kunt ook meteen goed de bandana zie op Cole)

EDIT: Tyspolir was net ff eerder :+

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    volgens mijn is dit trouwens INGAME of niet??

20. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Bedankt voor de screen ;)
    Had hem zelf inmiddels al gezien :) Hij ziet er tof uit :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina