Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Beetje Dragon-Age achtig. daar hebben ook vrijwel al je companions een eigen Side quest. Lijkt me in Fallout opzich ook wel tof :cool:

2. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    The OXM US issue featuring Fallout: New Vegas has hit the stands. Here's the low-down:

* Character creation is virtually identical to Fallout 3, with cosmetic changes like the Gene Projector being replaced by ReflectionTM, "You're SPECIAL!" by Vit-o-Matic machine and GOAT by a psychological test
    * The local super mutants are pretty tough and will keep you from wandering aimlessly in the early portions of the game - they tend to be tougher even than deathclaws
    * Sunny Smiles' dog is named Cheyenne. She'll assist you with the Powder Gangers in the Ghost Town Firefight quest if you help her kill some geckos.
    * The Varmint Rifle is a low-power .22 that does significant damage to limbs and has a high critical bonus
    * If your Barter skill is high enough, Chet the shopkeeper give you the 9-Iron golf club and some weapon mods
    * Every skill will have use in conversations at various points
    * Each firearm has a maximum of three modification slots. Once you affix a mod to a gun, it's permanent. Hunting Rifle modification examples given are scope, custom action and extended clip.
    * Temporary followers, like the Goodsprings folks that can help you defeat the Powder Gangers, will also be controlled through the companion wheel
    * Concept art of Hoover Dam and screenshots of the Black Mountain radio tower and the character standing inside the mouth of Dinky the Dinosaur shown
    * With high local reputation at Goodsprings, you'll get a free bed to sleep in and a discount at the store
    * Neil, a super mutant who hates Tabitha, can help you storm the mountain
    * Tabitha is actually a male super mutant gone completely insane
    * "Skill magazines" you find in New Vegas will only temporarily boost your skills
    * There's a rollercoaster in Primm
    * The gameplay was tweaked to be more first-person-shootery

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Ziet er nog wel heel erg Fallout 3 achtig uit, als ik het niet wist zou ik zeggen dat het gewoon DLC is.

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu al zin in:D

5. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Precies Fii, het is echt net Fallout 3 lijkt er heel erg op, miss dat ik hem dan maar niet meteen op de release koop maar hem ff laat liggen.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja aan de engine lijkt echt vrjiwel niks veranderd te zijn. Tegen die tijd zijn er een hoop games gekomen die aardig grafisch geweld bevatten. Hopelijk dat het niet zal storen in Fallout: New Vegas, maar gameplay > graphics, en de gameplay zit meer dan in orde in Fallout.

7. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste plaatje ziet eruit alsof het een test is, zou dat de nieuwe GOAT test zijn?:9

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn als de graphics wat vooruitgaan, maar voor mij is dat zeker geen vereiste. Van mij mag het gewoon hetzelfde blijven, dan koop ik hem alsnog. De game wordt sowieso vet als hij nog groter is en er nog meer te doen valt. :)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zin an.

10. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Nieuwe omgeving, nieuwe missies. Er was helemaal niks mis met de gameplay dus waarom veranderen.
    Heb er gewoon gelijk weer zin in. :D

11. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, maar een verbetering qua animaties of graphics is NOOIT verkeerd ;).
    Maar het is geen ramp als ze voornamelijk aan de gameplay bezig zijn, F3 is wellicht mijn favoriete Xbox 360 game, dus laat maar komen deze!!!

Enneh GOAT? Ben even kwijt wat dat ook alweer is.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die examens die je moet doen net voordat je de Vault verlaat.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaah juist, ok dan. :)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Is dit nou een uitbreiding op Fallout 3 of een volledig op zichzelf staande, nieuwe game?

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een nieuwe game maar lijkt nog wel veel op Fallout 3. Vandaar dat mensen denken dat het een uitbreiding is.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In de nieuwe PU staat een artikel van 4 pagina's over Fallout Vegas, geschreven door Steven, een RPG liefhebber, en niet door Jan, die z'n positiviteit laat afhangen van de luxe van z'n perstrip! :)

Wist trouwens niet dat Black Isle Studios achter deze game zat, was vroeger toch wel een van mn favo gamestudios.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En wat staat er ongeveer in het artikel? :eek: Nieuw nieuws?

19. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    OMG

Omg de geckos ! De geckos op de screens ! Zo oldschool memories, mn ass werd gekicked door geckos in F2 !!!! \o/ ik wil mn virtual ass weer laten kicken door geckos!!!!

De graphics zullen hetzelfde blijven maar andere style, ik blij als fallout fan dat Black Isle er zal zijn. Maby dan wat meer f1&f2 feeling erbij qua humor en characters en quests.

(Bijv een forced marriage :p lol dat was in F2 in een vaag dorp zo...)

20. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg stil. Ik wil een nieuwe trailer :mad:8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina