Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Die gloeiende beesten die in eens opdoken: Cool dat ze Locust doden. Ik vermoed dus dat je met een deel van die gloeiende Locust uit deel II in deel III zult gaan vechten. Wel vet ook dat Dom en Marcus een stuk ouder zijn, maar misschien is dat in de game wel niet zo. Ben zeer benieuwd en ga hem zeker halen voor o.a. het verhaal. :thumbs:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zou bijna denken van wel. Het (lijkt) dat het er iets minder mooi uitziet dan de Last Day en Mad World trailers, maar beter dan Gears 2.

Misschien is het deze game waar MrX het over had. :D
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3724148&postcount=1081

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    No true Multiplayer info is known at this point. The game however will be showcased at E3 of this year, June 15th-17th.

AW hell yeah!

Trouwens, in deel 2 zat ook een soort Locust ras die aan het vechten was tegen andere locusts...hoe zit dat dan precies?

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  4. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Anya als soldier? Hell no. Vind het maar lame dat iedereen er anders uit ziet. :mad:

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah het is ff wennen, had ze ook liever gewoon normaal gezien maar misschien is het juist beter? Anders speel je na 4 jaar nog steeds met dezelfde 4 gasten, beetje verfrissing is nooit weg, imo ;)

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Trailer nog niet gezien, straks eerst maar even Gears of War 2 uitspelen.
    Wel over het volgende;
    ''- The tentacle based monsters are a neutral foe within the game; They attack both Humans and Locust.''

Een soort Flood van Halo dus.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die tentacle monster is gewoon lambent volgens mij.

9. RhythmOfMyTearS

RhythmOfMyTearS My tears are gone

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat de kwaliteit nog beter wordt dan dat van deeltje 2.Vond deel 2 veel kwaliteit uitstralen,veel variatie in de omgeving ect..We wachten af op de eerste beelden :D

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Pendulum Wars Lancer.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eerste officiele screens. (Gewoon uit de trailer)

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De stijl doet me weer een beetje denken aan deeltje 1. Lekker donkere, gritty sfeer. Ik vond het in Gears 2 een beetje te vrolijk en kleurrijk in sommige gebieden.

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik miste in deel 2 het geheimzinnige en het eenzaam door de verlaten kapotte straten lopen.. gelukkig vond cliff blezinsky ( wat een naam ) dat ook!!

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hm, nu denk ik toch niet meer dat Dominic zo'n grote baard heeft. :9 Het gezicht heeft meer weg van Marcus, zou z'n pa kunnen zijn. Vraag me dan alleen af waar Dom is! :eek:

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik denk dat dit 'ras' zich tussen 2 en 3 zich heeft ontwikkeld/gemuteerd tot een grotere vijand dan de Locust gezien de teaser.

Er zijn nu in principe 3 groepen die de aarde en elkaar naar de klote werken. ( locust, COG & infected )
    Op zich wel leuk!

Het ziet er ook weer lekker grimmig en grijs uit, wat deel 1 zo geweldig maakte.

Vind de veroudering van de patsers ook mooi gedaan, beetje onrealistisch als ze niet ouder worden en vooral gezien hun levensstijl haha! Vraag me alleen af of ze dan ook vaker last van de rug krijgen en niet meer kunnen rennen bij verkeerdere bewegingen.

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel goed dat iedereen nu wel veranderd is. Altijd het zelfde is ook maar eentonig opzich he. 18 Maanden na Gears Of War 2 gebeurtenissen mogen de personen wel veranderd zijn. Cole ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Hoplijk maken ze hem nog wat pittiger. Ze kunnen nu echt een geweldige verhaalijn maken denk ik. Verwacht veel van deel 3. Zeker op multiplayer gebied. Omdat Gears Of War 2 online toch wel wat minder was dan de orginele Gears Of War.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Eens over dat Multiplayer stukje.

Ik hoop dat het online en offline zo word:

MP van deel I met upgrades.
    Horde uit deel II met upgrades.
    Nieuwe bedachte mode of modes, met 16 of 24 spelers.
    Meer statistieken voor zowel SP als MP
    Diepgaander verhaal met meer emoties (Dat stuk met Dom en zijn vrouw uit deel II was gewoon epic zielig)
    Veel meer wapens en Locusts kunnen doodslaan met iets wat weg heeft van een golfclub. Natuurlijk niet teveel van dit soort dingen.
    Een dergelijke mode als Zombie uit COD WaW zou fijn zijn.
    Offline Multiplayer zoals Killzone I had op de PS2. Kun je lekker oefenen van Casual tot Insanity. :thumbs:

Zoiets ongeveer. ;)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Graag weer 4 vs 4 MP :)

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    +1

MP van deel 1 was gewoon legendarisch. Beste MP die ik ooit heb gespeeld. Helemaal kapot gespeeld, en normaal meld ik het nooit maar was er toch aardig goed in. Bleef heerlijk als je hele team neer was en jij toch nog iedereen van het andere team versloeg. _O_ MP van deel 2 nooit wat aan gevonden, matchmaking verneukte het meteen al.

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  20. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    5vs5? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina