[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, ik geloof geen kut van heel dat filmpje niet. Heb er teveel potjes op zitten en heb nog geen één keer iemand gehad die mijn d.m.v tricks de laan uit stuurde. Zo simpel is het.

    Moet je kijken hoe slap er verdedigd word. Hij loopt gewoon lekker vrolijk door het hele middenveld. Die verdedigers lopen gewoon weg van 'em :emo:
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil wel een potje spelen ?
    Invite je over 5 minuten
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan geloof je het niet :emo: Betwijfel of het nep is, hij speelt gewoon tegen lage levels waardoor dat soort dingen mogelijk zijn. Dan nog vind ik het knap en blijft het vet om te zien.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik:

    20 schoten op doel - 1 goal

    Hij:

    4 schoten op doel - 4 goals.

    Gaat echt nergens over bij FIFA... ook moeten ze veranderen dat je geen 5 of 6 man in de verdediging kunt hebben. (Had die gast dus ook :emo:)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    5 kan nog wel, gebeurd in het echt ook. 6 is overdreven.
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Man, dat gebeurt in het echt ook wel is, get over it..
    Kan me nog een wedstrijd in de eredivsie dit seizoen herrineren, ajax-sparta, ajax had geloof ik rond de 40 schoten, geen doelpunt. Meerdere van de meest bizarre ballen die er niet ingaan, dat gebeurt nou eenmaal in voetbal!
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk gebeurt dat in het echt ook wel is.
    Maar als hij 4x op dezelfde manier door een lobje scoort en ik al die 20 kansen die er normaal gewoon in horen te gaan mis is het geen pretje. :+
     
  8. Munnie

    Munnie Guest

    Kijk nog wat filmpjes van die gast, 'Hjerpseth'
    Hij is gewoon een pro in fifa.
    En sommige tricks werken echt goed, zoals de fake rabona :cool:.
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Genoeg tricks werken goed (en genoeg tricks zijn gewoon 100% nutteloos)
    Met een akka ben je zo voorbij iemand, met een schaar ook heel vaak, kan je niet veel meer aan doen dan een sliding. Maakt echt niet uit tegen wat voor een level dat is.... heb het net nog gedaan voor de lol en het werkt gewoon. Pasgeleden ook nog een hele wedstrijd zo gespeeld en kwamen wat geweldige goals uit. :cool:
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben FIFA verleerd :mad:
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat is het trucje wat hij doet op 1:38 met Iniesta ofzo, soort 'roulette' van Zidane maar dan anders. De uitbraak van een speler in barca shirt, na de goal van Ibrahimovic.
     
  12. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verander je je opstelling niet na de 2e lob?
    Zet er meteen mandekking op, als hij 4x scoort door een lob doe je achterin iets niet goed
     
  13. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu het hier toch over trucjes etc gaat. Welke zijn nou echt bruikbaar in een wedstrijd? Ik gebruik de shot fake wel eens en verder gewoon die schaarbeweging of ik rammel maar wat aan die rechter stick. Soms zou ik wel een goede kapbeweging kunnen gebruiken maar weet ik gewoon totaal niet hoe ik zoiets er makkelijk uit gooi in die situatie.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je een snelle spits voorin en een middenvelder met goede pass op het middenveld hebt, is het makkelijk hoor.

    ST: Torres (92)
    CM: Xavi (89)

    Dan ben je gewoon overpowered. Balletje over de verdediging, Torres is sneller dan elke verdediger, en dan ben je er langs. Een stiftje of een lobje, en het is een goal. Als de keeper niet uitkomt (2x (Y) ), dan schuif je hem gewoon in de hoek omdat Torres (92) 99 finishing heeft etc.
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je met Ultimate Team in je hoofd zit want als je FIFA 10 normaal speelt is Torres geen 92 hoor :9
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh haha, grapje. :)
    Maar in FIFA 10 is hij nu toch ook in vorm?
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet weten, Live Season is voor pussies.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar in ieder geval, ook de gewone FIFA 10 Torres is (veel) sneller dan alle andere centraal-verdedigers. Als je een balletje er overheen gooit is het bijna altijd Torres die hem heeft, en dan is het eigenlijk gewoon een goal als je het op een rennen zet en een lobje/stiftje doet.
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar dat is no-skill.
    En ik houd niet zo van no-skill matches iedereen kan rennen en op doel schieten ...

    Speel liever met een 4 - 4,5 sterrenteam en vanplaats van door de verdediging te rennen passend er door heen te komen.
    Altijd als ik een 5 sterrenteam pak is het bijna elke kans een doelpunt omdat ik tegen gastjes speel die weten hoe ze moeten scoren en krijg je uitslagen als 7-8 enzovoort ...
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik speel het liefst 3 - 4 sterren, hoor. Niet denken dat ik zo'n iemand ben die alleen FC Barcelona of Manchester United pak, ik pak liever mindere clubs. Spelen veel lekkerder vind ik zelf.
     

Deel Deze Pagina