[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Emerald kan volgens mij wel via Pal Park.

Dat is je eigen keuze, ongeveer 3 pagina's terug staat een site waar alle exclusive pokemons staan.

Wel een pichu dacht ik. Evolueer die maar!

En voor alle drie de starters... Koop een 2e DS (of zoek een vriend) en begin dan opnieuw, en ruil die starter van game naar game. Of zoek hem in Trade center. Maar de starters zijn zeldzaam, dus er wordt vaak alleen maar legendary's voor gevraagd.

2. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    mijn broertje heeft heart gold en ik soul silver dus mijn broertje heeft het spel zes keer opnieuw gespeeld en iedere keer de starter naar mijn spel gestuurd maar je moet wel 2e ds hebben je kan het kan trouwens ook gelijk vanaf het begin van het spel met platinum ruilen

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn team nu (na het verslaan van de Elite 4):

Luxray - Level 53
    Espeon - Level 50
    Lugia - Level 50
    Ampharos - Level 52
    Ho-oh -- Level 50
    Typlosion - Level 50

Heb echt een schijthekel aan HM's...

Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Typloson? :+ Alleen Vaporeon kent bij mij een HM (surf) voor de rest heb ik er ook een hekel aan. Ik heb nu Entei en Sudowoodo als HM slaven. Alleen heb ik die zelden bij dus het wil nog wel eens voorkomen dat er een struik of rots in de weg ligt en dat ik weer terug kan naar een Pokécenter.

Vandaag een zootje rematches gedaan tegen Blaine waardoor mijn Vaporeon en Dragonite nu lvl 80 zijn. Morgen even hetzelfde doen tegen Misty met mijn Raikou en 's avonds een paar keer tegen Chuck met Lugia. Met een lucky egg haal je iets van 20.000XP per rematch, dus dat tikt wel lekker aan.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wat heb ik een hekel aan het missen van een aanval, en vooral als dat 8x achter elkaar gebeurd. 8) Donder op en laat me raken!

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Haha, dat had ik met Muk met die 2de league. Het is een blob maar ik kreeg het gewoon niet voor mekaar om ook maar 1 keer te raken. Hij had ook nog maar een beetje leven, net iets over de rode lijn zodat hij geen full restore kreeg, maar door die klote berry van hem had hij bijna weer vol leven tegen de tijd dat ik hem eindelijk eens raakte dus toen kon ik weer opnieuw beginnen. Soms kom je van die tegenstanders tegen die echt gruwelijk op je zenuwen werken. Zelf gebruik ik alleen maar aanvallen die schade doen, ik ben echt tegen al die naai aanvallen :+

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, inderdaad.
    Ook bij de Elite 4 had die gast even 3 Dragonites, was ook de laatste pokemon van hem.
    Dacht, yes, heb hem eindelijk verslagen (rood streepje) gebruikt die gast full restore en vervolgens had ik hem weer op rood en weer een full restore en daarna nog een keer! 8) Ook vind ik die 'aanval' dat het gaat regenen/sneeuwen/hagelen etc nergens op slaan. Duurt alleen maar 5 seconde langer voordat ik mijn aanval in kan zetten.

Ik mis nu trouwens bijna alleen maar, misschien even mijn accuracy omhoog werken o.i.d :+

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Soms gebruikt een trainer inderdaad wel 10 full restores in een match maar meestal gelukkig maar 1. Die animaties heb ik uitgezet, precies door de aanvallen die jij opnoemt. Meestal ben ik toch aan het trainen en dan duurt dat allemaal veel te lang, eerst de animatie, dan "... is buffeted by...", daarna de schade en dán kan je pas weer aanvallen. Na 10 jaar heb ik al die aanvallen ook wel gezien.

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien maar gewoon aanvallen nemen die iets minder base damage doen, maar meer accuracy hebben? Thunderbolt ipv thunder, flamethrower ipv fire blast, surf ipv hydro pump e.d.

Ik word echt gek van die tyfushond van een Raikoh trouwens. Entei lukte prima en redelijk snel, maar Raikoh is echt onmogelijk. Minder dan 5HP, slapend enzo en dan nog uit alles ontsnappen wat ik richting hem gooi; ook al minstens 7/8x op het aller-aller-allerlaatste moment. :mad:

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Raikoh :+?

Probeer de tijd van je DS op 22:00 te zetten. Gebruik dan Dusk Balls, daarmee vang ik bijna alle Legendary's :9. Ik probeer nu eigenlijk alleen maar alle Pokemons te verzamelen.

Ben trouwens even super snel door Diamond heen aan het lopen zodat ik die Legendary's ook even kan overzetten. Dan heb ik die ook, gewoon, omdat het kan :D. Met cheats is het echt super grappig, heb nu de cheat dat ik door alles heen kan lopen :lol:

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die cheat heb ik zelfs niet gebruikt met mijn Platinum, die ik speciaal voor de AR codes had gekocht. Als je op een verkeerd punt saved terwijl die code aan staat dan is gelijk je hele game naar de klote.

12. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oh. Hoop niet dat het fout gaat dan. Het is wel vet grappig :p.

13. sanderfr

sanderfr Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb emerald en dan ga ik hg of ss kopen

emerald heb is natuurlijk gba eigelijk maar die heb ik dan in nds kan ik dan ook zonder die 2e ds

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wow, je praat wel duidelijk man!

Volgens mij unlock je iets genaamd Pal Park, ongeveer aan het eind (?) van het spel. Dan stop je Emerald in de GBA slot, en kan je het overzetten.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat zie jij dan gebeuren op het scherm als je die animaties uitzet? Alleen de aanvallen ofzo??

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Jep. Alleen de tekst! Ik heb het ook, gevechten gaat veeeel sneller.

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gebruik dan ook Flamethrower inplaats van Fire Blast, en Thunderbolt inplaats van Thunder en gebruik Surf in plaats van Hydro Pump. :cool:

Hebben 100% accuracy. En meer PP. :+

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb al mijn Pokémon van Emerald, Sapphire en FireRed al overgezet op me Diamond!:mad:
    Daardoor had ik wel als één van de weinige Regigigas :cool: (die krijg je als je Regice,Regirock en Registeel bij Firered vangt en met PalPark overzet op Diamond)

Zojuist in één keer de league uitgespeeld, ik wou het eigenlijk als training doen en had al me geld naar mama gestuurd (natuurlijk wel veel Potions en Revives gekocht).
    De eerste 3 versloeg ik zonder die materialen en toen dacht ik dat het wel kon lukken.
    Bij de laatste 2 had ik wel veel doping nodig, met name tegen Houndoom en Aerodactyl, de Dragonites waren wel te doen met me Feraligator's Icy Fang.

Me Hall of Fame party:

Ampharos lvl 42
    Togetic lvl 37
    Pupitar lvl 37
    Dragonite lvl 38
    Ho-oh lvl 47
    Feraligatr lvl 47

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Pfff eindelijk besloten de laatste gym te doen wilt ze me de badge niet geven, de bitch! :mad:

Huidige Team:

Scizor lvl 45
    Pupitar lvl 30
    Espeon lvl 2 :+
    Typhlosion lvl 44
    Feraligatr lvl 45
    Meganium lvl 46

20. splatman

splatman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt zeker Emerald/Ruby/Sapphire ;)

ik heb hem ook namelijk en de Regi's zijn niet te vangen in FireRed en LeafGreen

ik moet al mijne ook nog overzetten alleen had ik dat bij diamond al gedaan en nu moet ik dus ziek veel pidgey's of andere low level pokemons vangen om al mijn pokemons weer te krijgen :mad: heb wel Arceus over gezet en dus ook een palkia gekregen :) en ik heb net Kyogre gevangen :D:D ben nu bezig met verzamelen, dit vind ik het leukst bij pokemon :D\o/

Deel Deze Pagina