[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    3 sterren vind ik ook kut soms, want dan gaan de ballen die er gewoon in zouden moeten zitten er soms gewoon niet in. (soms zelfs van 5 meter afstand! 8))
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bij mij begint dit een gewoonte te worden, zelfs met spelers als Agbonlahor en Adebayor.
     
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al sinds 08 standaard met City, en Adebayor kan er niks van... Simpelste kansen mist hij in fifa 10 en soms schiet hij een onmogelijke bal erin, daarom komt hij bij mij ook pas na 70 minuten binnen de lijnen, geef tegenwoordig de voorkeur aan Bellamy of cruz
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat ligt dan echt aan jou. Bij mij schiet hij er ze gewoon makkelijk in.
     
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me stug, aangezien andere jongens ze wél maken
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Over wat voor simpelste kansen hebben we het dan? Dichtbij de keeper? Het kan altijd dat je ze soms tegen de keeper oid aan trapt, maar over het algemeen trap je ballen van dichtbij er wel in met Adebayor.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders nog problemen met FIFA vandaag? Connectie was 4 balkjes, NAT-poort stond gewoon Open dus het lag niet aan mij. Het begon al met dat ik 10x naar matches moest zoeken en telkens 'Player cannot be found' kreeg. Daarna als ik een goal maakte, disconnectte hij steeds. En kreeg ik een verlies ervoor. :mad:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben drie keer 'uitgelogd' in twee dagen, mijn DNF helemaal naar de kloten.
    Klote EA, of wat het dan ook mag zijn. Meerdere mensen hadden hier last van.
     
  9. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zoek nog een club voor Fifa hier nog teams die iemand kunnen gebruiken maakt niet uit welke positie?
     
  10. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn opzoek naar een 3de member voor de club: Gino maakt Money
    Vereisten: -Goede Connectie
    -Speler met redelijke kwaliteiten
    -Vaak Online
    Bij voorkeur een Antiliaan en anders een geimmiteerde Antiliaan.

    Stuur maar friend request Kwaliteit5314.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, zou echt precies in je club passen (half Antiliaan) maar ik heb geen zin in clubs meer... :+

    --

    Ik verlies nu echt elk potje bijna, waardoor me xbox meestal gelijk na 1 potje uitgaat. :mad:
    *ga nu maar weer ff spelen
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste paar dagen ben ik van 3650 punten naar ~3200 punten gegaan. Echt jongen, godverdomme. :mad: Ineens mis ik al mijn kansen en passes gaan verkeerd(soms zonder mijn toedoen, wil ik snel counteren druk ik naar voren en A, passt ie hem terug naar het midden rand eigen 16, goal). Vreemd. Maar we blijven spelen. :+
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Godsamme, nu valt mijn internet uit terwijl ik speel. :mad:
     
  14. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    In manager mode slat mijn xbox vast na een match, opnieuw gedaan, weer vastgeslagen.

    Ik ben fucked, of niet?
     
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf nu al zon 10 wedstrijden lang op 4500 punten steken. Verliezen en winnen wisselt echt om het potje. Frustrerend!
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat finesse shot he.. dat klopt gewoon voor geen reet af en toe. Soms zie ik mijn tegenstander vanaf randje 16 parallel met die 16-lijn lopen en dan ineens dat balletje lullig in de hoek schieten met zo'n schot. Dat zie ik dus in het echt nou nooit gebeuren. 8)

    En is dat schot ook beter als je 1-op-1 op de keeper af komt dan het gewone schot? Wanneer is het echt functioneel, merk dat ik hem veels te weinig gebruik.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Valt wel mee, als je via het midden op de keeper afloopt schiet ik meestal met LT+B.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    LT? Dat is toch skilled dribbling?

    Anyways, wat neemt iedereen Real ineens. Echt laatste 10 wedstrijden alleen maar tegen Real gespeeld. Echt strontvervelend met die Ronaldo vent steeds. Ze spelen ook allemaal countervoetbal, geen eentje die op balbezit speelt.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, zeg altijd tegen mezelf: ''speel niet tegen Real''
    En toch doe ik het, en het eindigt tegen Real bijna altijd met een verlies door een paar onmogelijke/lelijke goaltjes van Kaka of Ronaldo..

    Ik ben nu even voor 2 dagen aan het oefenen op me andere account (truukjes enz) en hoop dan weer is te winnen op hoog niveau..

    //edit

    Heeft FIFA jullie wel is een controller gekost? :+
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  20. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet, wat een frustrerend spel!:9

    Maar toch één van mijn favorieten.
     

Deel Deze Pagina