Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Heel vet en vind het eigenlijk helemaal niet erg dat er COG Females komen,
    ook vrouwen kunne sterk zijn he ;)

Anwz tis nog maar een trailer dus ben wel benieuwd hoeveel het nog veranderd tot en met volgend jaar qua gameplay :p, en die shotgun zal wel dikke overkill worden van dichtbij '.'

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enige waar ik echt bang voor ben is het humpen van een DBNO (Down But Not Out) Anya. Ik vind het nu al vreselijk irritant als mensen granaten in je aars stoppen of een of andere vreugdesdans gaan doen als je DBNO bent.

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat dingen gelezen en na Jacinto zijn ze een tijdje bij een of andere redelijk intacte stad gebleven, daarna gingen ze naar een eiland waar de locust niet kunnen komen omdat er een trench lag onder het water. Daar bleken er nog mensen te wonen die nergens vanaf wisten en die het contact met de buitenwereld hadden verloren. En daar vechten ze wat tegen de stranded en proberen ze hun levens weer op te bouwen en dan uit het niets blijkt het dat de lambent zowat de hele wereld over hebben genomen. Ook komen ze nog wat mensen tegen van een of ander land dat lid was van de UIR in de pendulum wars en krijgen ze een onderzeeër en een olieplatform in ruil voor bescherming van 4000 overlevenden.
    En ik denk dat we zo ongeveer vanaf dat punt verder gaan met gears 3.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ff een quote van een officiële post op facebook van xbox.

"When we last left Marcus Fenix, he was facing off with the Lambent Brumak in one of the most epic boss battles in gaming history - but if the just-aired trailer for Gears of War 3 is any indication, the sequel's going to be even crazier."

Damn dat was één van de kutste bossbattles ooit, samen met die van Fable 2. Microsoft is goed in crap verkopen. 8)
    Niet dat Gears en Fable crap zijn, maar altijd die praatjes... :p

5. Multiplayer van Gears of War 1 opnieuw uitbrengen onder de titel GoW III :p
    En indien er dedicated servers wordt gebruikt vind ik 5 vs 5 of zelfs 6 vs 6 goed :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2010
  6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten voor deze game _O_
    GoW games zijn supurrvet. Ik hoop alleen dat, zoals Fiasco het zei, dat we geen mooie happy ending gaan krijgen. :9

7. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Jongens! Maak je geen zorgen Cole draagt een Bandana ;)

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Daarom juist!

Khoop wel dat de multiplayer zoals in deel 1 wordt. Deel 2 was veel te laggy:x

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond het einde juist prachtig. Ja, de battle met die Lambent Brumak stelde weinig voor maar dat beest was echt episch. Sowieso vanaf dat stuk dat je op die Brumak mocht vond ik al geniaal. En dan dat epische einde waar je heel Jacinto in ziet zakken met die epische muziek, wauw. _O_

Te vaak overnieuw gespeeld het einde. _O_

10. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    ja das waar daar ben ik ook wel bang voor maarja dat doen alleen de pubers omdat ze er een kick van krijgen, moet je maar gewoon zoveel mogen negeren, deed ik bij deel 2 ook negeren want het is gewoon kansloos gedrag ^^

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond sowieso de hele laatste chapter epic _O_

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kwam net een link naar dit filmpje tegen:

Het hoeven dus niet altijd grootse boss battles te zijn, want dit is zo een 'simpel' stukje, maar o zo awesome. :cool:
    That's 5 motherfuckers!

13. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    haha die is zeker awesome die heb ik nog heel vaak over gedaan toen ik het nog speelde :thumbs:
    misschien moet ik maar is weer een x gaan spelen =P

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat een ophef over een vrouwelijk personage zeg. Mijn vriendin sprong gisteren een gat in de lucht na het zien van de trailer. Gears vond ze altijd wel tof, maar ze bleef altijd met de vraag zitten waarom het altijd alleen maar van die "stoere" mannen moesten zijn :+

@Dulle: het zal wel aan mij liggen, maar wat is er zo speciaal aan dat stukje?

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Haha epic filmpje, ik schoot altijd zo scheel dat ik die: "That's five, motherfuckers!!" nooit gehoord hebt:+

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    The Two Towers anyone? :9

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Indeed, Gears of War verdient gewoon een klote einde waar de mens alsnog wordt uitgeroeid.

Crap happy endings altijd.

Ik denk dat ik de GoW strips eens ga lezen\o/

PS: Die Brumak in dat filmpje heeft de kop van een Alien :eek:

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vind ik ook, Gears moet echt eindigen met iedereen die heroisch doodgaat. Beetje zoals I AM LEGEND, oid.

Als het eindigt met Marcus en Dom die hand in hand richting de zons ondergang huppelen word het emo-wristen voor half xbox gamers denk ik :+

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zouden ze Epic nooit vergeven.
    Geef mij ook maar een kut einde.
    Dom en Marcus gewoon dood, en Cole misschien als enige overlevende. :b:

20. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Over de campaign maak ik me eerlijk gezegd helemaal niet zo druk! Heb de SP van Gears of War altijd meesterlijk gevonden, ik hoop alleen wel dat ze de fouten inzien van de MP bij Gears 2. Matchmaking zit er schijnbaar weer in, maar dit keer met verbeterde region filters etc. dus we zien wel hoe dat uitpakt. Ook mogen ze van mij weer terug naar de gameplay van Gears 1 (Cheap smokes, Artillery etc uit de ranked matches maar in te stellen voor customs etc).

I am impressed. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina