Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het stukje van die interrogation met dat mes , dat zit er nog steeds in toch? Iemand die dit kan bevestigen die dat level gehad heeft al?
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Aan de mensen die hem al hebben nogmaals de vraag, kan ik de controls aanpassen voor een linkshandige, dus met rechterstick lopen en met linkerstick de camera besturen?
     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vannochtend een smsje gehad van Game Mania dat ik die van mij op kan komen halen... dus ik gaat er zo effetjes naartoe... Averagegamer ik zal zometeen gelijk wel ff kijken of southpaw aanwezig is :)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat was het eerste stukje gameplay dat ik had gezien van SC: C. Zoo gruwelijk. Hoop inderdaad dat het er in zit.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In de vorige splintercell (of die daarvoor weer) had je de keuze om lambert neer te schieten of te laten leven, dit deel ging ervan uit datje hem had neergeschoten
     
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Mooi, ik twijfel namelijk over deze game, had er veel van verwacht, maar van de demo wordt ik niet meteen super enthousiast. Als er dan ook geen Southpaw (was de naam ff kwijt :p) inzit koop ik hem niet.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Exact man, je voelde gewoon bijna zelf die pijn van dat mes in de hand...OUCH! Prachtig. Maar ze hebben na de demo nog een paar videos uitgebracht en daar zag je dat stukje, dus het MOET er gewoon inzitten.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    zit er ook nog in, maak je geen zorgen
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Titan1980 heeft em uitgespeeld en heeft het stukje niet gehad, dus wellicht misgelopen dan ;)
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tijdens een interrogation kan je zelf kiezen hoe je de omgeving gebruikt, als je bijv. bij een TV staat dan gooi je de het hoofd van diegene er doorheen, sta je nergens dichtbij dan sla je hem alleen een paar keer of schiet je door zijn voet.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Heel bijzonder artikel in de Spits vandaag.

    "Ter promotie van de game Splinter Cell Conviction werd gisteren de eerste augumented realitygame van Nederland gelanceerd. Gewapend met n smartphone werden enkele journalisten hartje Amsterdam ingestuurd om op zoek te gaan naar informatie die voor t blote oog onzichtbaar is."

    het idee was dat ze zichzelf n beetje spion zouden gaan voelen.

    dit doet men dmv Layar. Een programma voor smartphone waarbij objeten, mensen, teksten tevoorschijn komen wanneer je op t scherm van je fone kijkt.
    In dit geval liep men door de Bethaniendwarsstraat en daar is n indiaas restaurant.
    Wanneer je echter de fone erop richtte, zag je dezelfde winkel, maar dan met n vermoorde Chinees die tegen de gevel lag.

    Ergens anders wordt ineen n audiobestand afgespeeld die verteld dat je rechts t steegje in moet lopen voor n hint.
    De fone start automatisc. De mp3-speler, fotoviewer of google maps.


    In de toekomst willen ze 3D filmpjes en zelfs projectie toepassen en zouden er dus games kunnen komen die je buiten speelt en zelf dus actief aan meedoet!

    Interessante shit :)
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb hem uitgespeeld ja en de ervaring is geweldig. ik ga hem nu weer spelen en dan wss op andere manieren :) Alleen krijg ik die IRRITANTE NL subs niet uit de game en het menu is ook NL. Ik wil graag met Engelse subs spelen iemand enig idee? Mijn xbox staat al op Engels...:confused:
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @ Ferry34 Klinkt erg tof!
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen subs , wel Nederlands menu.. wazig.

    wees blij dat het niet Nederlands gesproken is ;)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net de game in de post gekregen, niiiiiiiiice!!!! Hoppa, gelijk beginnen ermee.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Collectors Editie is binnen van FRS :D:D
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee staat ook niet standaard aan he. In de opties kan je dat aanzetten. Maar Engelse subs zijn echt veel relaxter dan die trieste NL vertaling.


    LOL gewoon ook in je xbox alles in UK zetten dan is het engels :D
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Over Lambert en zijn dochter...en zijn vrouw.


    Ik ben net begonnen met de game, maar eerlijk gezegd heb ik de vorige games nooit echt heel goed gespeeld...alleen Double Agent op 360 echt uitgespeeld. Hoe zitten deze dingen? Denk dat het spoilers zijn....


    - Lambert is dus dood? HOW?!!!

    - Zijn dochter, in welke game stierf zij?

    - Komen we ooit iets te weten of zijn vrouw/vriendin? Moeder van Sara?:)

    That's it :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kon Lambert toch neerschieten in Double Agent. Ze zullen die einde wel hebben gebruikt voor Conviction?

    Ook alleen zelf Double Agent gespeeld. :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb DA wel uitgespeeld, maar kan het me niet meer herinneren, kutzooi :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina