[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Server restarts, standaard onderhoud.

Ik snap best dat ze daar niet om 0:00 mee beginnen, want dan zijn er nog diverse raids
    in volle gang.
    Tegen 03:00 is het veel rustiger. :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Begrijpelijk. Tsja, er zijn natuurlijk ook mensen die rond die tijden nog even Orgrimmar willen plunderen. :thumbs:

Voordat je verder gaat: Ik in een groep deden dat om 17:15 in de middag. Nog geen twee minuten en ik had mijn mount. :+:+

3. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heel verstanding.
    Gezien rond die tijd een hoop mensen zitten te eten, of net uit school/werk komen. :)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tegen die tijd slapen ze zelf ook ;)

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Al ben ik wel zo dat als Horde Stormwind, Ironforge aanvalt ofzo even te waarschuwen in de trade channel of general chat.

Ongetwijfeld gebeurt dit andersom ook bij The Horde. Al was de laatste keer nogal ruk verdedigd. We hadden 32 man en sloopten alle leiders van The Horde binnen 8 minuten. Ieders nog geen twee minuten.

De mount blijft een superbeloning. :thumbs:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien ook maar eens een keer die gaan doen. Gister nog wat nieuw achievements gehaald. Belangrijkte reden dat ik nu de Paladin ben gaan spelen.

Kalu'ak nu bijna Exalted. Nog een paar dagen en dan ben ik er. Hoever ben je daar mee Yellow? Ik heb anders nog wel een link naar de rep guide als je die wilt hebben. Staat thuis gebookmarked :)

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n vriendin had dit weekend 30 factions op Exalted te pakken.
    Ik vind 't al knap van mezelf dat ik alle NR facties op Exalted hebt. :cool:

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Heb nu net add-ons ontdenkt icm de Curse Client. Via dat heb ik Auction Lite gedownload, maar hoe gebruik ik hem dan nu?:9 Zie het nergens eigenlijk :confused:. Of moet ik eerst het spel opnieuw opstarten?
    En wat zijn nog meer handige add-ons?

Edit://

En wat ik ook nog wil weten. Boven die balk met sneltoetsen heb ik de stealth skill. Kan ik daar ook nog andere skills naast zitten? Gewoon ernaast slepen werkt niet :9. Lijkt me wel handig aangezien m'n 10 sneltoetsen allemaal al bezet zijn nu en ik nog wel wat dingen bij de hand wil hebben :).

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  9. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij je interface heb je een optie voor meer action bars waar je je andere spells ik kan zetten ;)

10. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een manier om die loot roll bar te verplaatsen? Hij verschijnt namelijk over mijn spellbuttons :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Die mag je wel geven hoor, maar ik ben er niet echt mee bezig. Ze staan nu bij mij op 9964/12000 Honored. Moet dus nog een redelijk eind. Geven die Walrussen toevallig ook vette dingen weg op exalted??? Misschien is het dan het rep farmen waard.

Ben nu een beetje dungeon aan het doen en wil ook het een en ander aan achievements nog halen. Die daily's tegen de tijd in Terrokar en Blade Edge bijvoorbeeld. ;)

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Leveren die achievements ook nog wat op? Of is het net zoals bij de Xbox 360 een redelijk nutteloze toevoeging?:9

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan er mounts, titels en companion pets van krijgen :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee, sommigen krijg je een beloning voor. Dit kan een titel zijn, zoals The Noble die ik heb. Het kan ook een mount, wapen of tabard zijn. Het hangt allemaal af van hoe goed je bent en voor welke je eerst gaat. Achievements zijn bovendien nuttig om te halen. Mocht je ooit de 9000 passeren, dan krijg je de achievement: It's Over 9000!!! 8)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Epic vishengel ^^ Als je alle normale Qs hebt gedaan heb je als Revered. Daarnaast kun je elke dag 1500 rep halen.

Edit: http://www.freewarcraftguides.com/kaluak_rep_guide.php staan ook nog wat andere repguides op :)

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Link meteen opgeslagen in favorieten.
    Ben eerst ff wat dungeons aan het doen + wat achievements.
    Daarna zou ik een reden kunnen hebben deze Walrussen eens te reppen. :+:9

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ken geen één achievement waar je een wapen voor krijgt.

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zijn er trouwens geen shirts die ook armor geven? Of paarse shirts (paars als in dat de naam ervan paars is)? Is zo jammer als je op iedere slot een 'paars' item hebt en dan één normaal shirt :9.

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb ook een normaal shirt hoor, want er bestaan geen epic shirts of shirts met armor. Er zijn wel blauwe tabards. Argent Crusader's Tabard FTW

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Njah, ging ook niet zozeer over mezelf hoor :9. Alleen zie het wel eens in de armory van anderen. Ik heb nog niks in het paars :{. Wel twee blauwe zwaardjes *).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina