Ja want ik wilde eerst deel 1 proberen voordat ik 2 ga kopen.Maar nu weet ik zeker dat ik deel 2 ook wil hebben(sorry voor dubbelpost)
Ik zag het net ook ja. Ik heb trouwens net ook die 3 gezichten in de rotsen ontdekt. Ik ging ff kijken hoe ver het was van de ene kant van de map naar de andere. Ongeveer 43 kilometer.
Die gezichten zijn wel vet he, maar die kom je vanzelf nog wel een keer tegen. Weet iemand trouwens waar ik de boot TextE Charteu 52CT kan vinden, want hij staat niet aangegeven op de lijst.:{
Ben net begonnen met JC2, nu een missie aan het begin nog waar er steeds enemies komen terwijl je iemand in een wagen moet protecten.. Is het verder in de game ook zo dat wanneer je op een wagen staat en degene die erin zit is bijna niet te raken omdat de hit detection totaal niet klopt? Dus die passagiers die je eerst moet killen voordat je de wagen kunt hyjacken? Vindt er niet veel aan zo
Ik heb geen idee over welke misie je het hebt maar: die bijzondere persoon die moet je meestal kidnappen ipv killen. het is eigenlijk ook niet waar dat je iedere pasagier in de auto eruit moet voor je de vehicle kunt hijacken, alleen de personen met wapen. gudluck!
De derde missie, dat je net van het caino vegkomt en die kerel z'n auto eruit moet halen met de tractor!
Das de 2e En om een auto te jacken moet je idd alleen de gasies met de wapens doden voordat je erin kunt.
Dat weet ik, maar als ik de missie 5 keer opnieuw moet doen omdat mn crosshair op iemands hoofd staat maar de enemy niet 'gelocked' wordt dan wordt het een beetje irritant..
Gewoon sproeien, dat leek bij mij te helpen. Ik weet iig precies waar je het over hebt, er klopt soms geen reet van...