Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Zo zie je maar wat voor kut winkel FRS is ;)! Bestel er dus nooit meer! En het gaat me ook echt niet om dat stripboekje dat ik niet lees, die making-of dvd die ik niet kijk en die shotgun die ik niet gebruik, maar gewoon om t feit dat ze een paar weken geleden pas reclame maakte op de website voor dat pre-order package en dat iemand die m 5 maanden geleden besteld heeft dat dan niet krijgt?!?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel genaaid inderdaad, ik ben vanmiddag de FRS binnen gewandeld en kreeg er zonder gereserveerd te hebben wel 1 mee :+
     
  3. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    ok.

    EDIT: wat zijn jullie meningen so far?
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat gaat echt niet lukken met de verkeerde besturing in 2 weken :p Maar serieus, dat speelt gewoon superkut, vind het nog steeds belachelijk voor zo'n grote titel en ontwikkelaar. Zelfs je gitaar in Gitar Hero kan je omdraaien en linkshandig spelen en in de game de kleuren in spiegelbeeld zien.
     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel missies telt de singelplayer?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    11 dacht ik. :)
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33


    Ik ben ook geen fan van FRS maar de pre order kit ligt morgen op je deurmat! als je even gebeld of gemailed had dan had je dit geweten. :D
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou, ben benieuwd dan...en ik heb gebeld, alleen die lutsers werken maar tot 17.30 en ik tot 18.00 ;)!
    Maar genoeg gezeur over FRS, ik ga mn xbox aanzetten en met Splinter Cell beginnen :D!!
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    me jealous. Mss dan maar voor PC halen, dan kan ik tenminste als linkshandige ook spelen, vuile discriminatie gewoon :mad:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net een tijdje co-op campaign gedaan, en het was echt cool, het eerste level is gelijk ook behoorlijk groot zeg, daar ben ik blij om. Maar na een tijdje kregen we ineens last van rare lag, zelfs zo erg dat het bijna onspeelbaar werd...hopelijk halen ze dit er even uit want dit klopt niet.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zit nog een beetje te twijfelen om hem te halen, demo vond ik echt geweldig. En die WK game komt toch pas eind Mei. Denk dat ik hem morgen maar even ophaal bij MM, uitspelen en dan weer verpats.

    Hoe is realistic (Hoogste moeilijkheidsgraad) in de game? Demo was echt easy.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik twijfel ook .. misschien dat ik morgen ook even bij de mm ga kijken (impuls aankoop)
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fifa komt 27 april. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nog teveel in het begin van de game om dat te zeggen. Maar mijn broer vond dat de moeilijkheidsgraad duidelijk hoger was met realistic in de volle game vergeleken met de demo.

    Waar ik wel van baal is dat je soms echt beperkte vrijheid hebt..nu ook in de mansion, ik ben daar doodgegaan, en ineens begint ik bij een checkpoint, maar voor die checkpoint is een gebied wat ik nog moet verkennen,maar ik kan dus niet meer terug. Zodra ik terug wil, dan word ik gewoon tegengehouden en krijg ik gelijk weer te zien wat mijn objective is...zucht. Jammer dat...maar ja.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet moeilijk, zelfs op realistic mag je er nog wel eens een kutzooi van maken en in een vuurgeveacht belanden. Je moet alleen zorgen dat je dan niet geflanked wordt.

    Tot nu toe vind ik de deniable ops leuker dan de campaign. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben van de graphics, je kunt duidelijk zien dat dit niet de nieuwste versie van UE is


    waarom wil je verkennen? enige wat je moet doen is de objective halen, voor de rest is er niks te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    pff REALISTIC is echt pittig hoor!
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik lees hier alleen maar argumenten om de game vooral niet te spelen. Echt jammer. SC was een erg goede franchise...
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan hem je onder 2 voorwaarden aanraden. In de eerste plaats moet je meer fan zijn van de character Sam Fisher dan van de oude gameplay (Sam is namelijk nog steeds een baas ondanks dat hij niet meer zo sneaky is) en in de tweede plaats moet je absoluut iemand hebben om de co-op en deniable ops mee te spelen want voor alleen de singleplayer hoef je het naar mijn mening niet te doen.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I rest my case. SF is dead SC is dead. End of story! :x
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand trouwens hoe je wapens kunt unlocken? Want ik heb altijd gedacht dat je de wapens met de punten kon kopen, maar dat is niet zo. Iemand enig idee?

    EDIT: Ik heb 't al. Het schijnt zo te zijn, dat wapens die je oppakt van enemies dat je die meteen UNLOCKED.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina