Halo: Reach

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Natuurlijk, dat is Halo's speerpunt (o.a.)

2. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind deze foto wel de mooiste :) dan vooral de grond Level: Swordbase

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Better Than Halo: The Making of Halo 2 Article

Zeker interessant om eens door te lezen. :eek:

Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering, wat heb ik Halo 2 veel online gespeelt zeg!:thumbs:
    Echt zoveel meer dan Halo 3 en ODST samen.

*pinkt een traantje nostalgie weg*
    :b:

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik was er VEEL te laat achter gekomen dat je met de normale xbox ook online kon en ik heb dan ook halo 2 pas online gespeeld nadat ik mijn 360 had...Ik heb nog wel lan gedaan met h2, was altijd leuk:D

Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    a/s vrijdag komt er met GTTV een coverage met nieuwe MP beta footage..

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Thanks <3 Ik heb al diverse "docu's" gezien m.b.t. de Halo franchise maar nooit zo direct en concluderend zoals deze. Dit was bijvoorbeeld één van de grootste dompers voor mij:
    Dat was niet tof en ik zal er ook altijd bij blijven dat Halo 2 een paar maanden uitgesteld had moeten worden. Halo 2 was in diverse opzichten zijn tijd een stuk vooruit en tegenwoordig worden alle toptitels uitgesteld. Mensen verwachten er veel van en dan is een paar maanden extra langer wachten een stuk minder erg dan een incompleet spel spelen.

Ik ben nu even de Halo 2 maps opnieuw aan het downloaden, bij het overzetten naar mijn 120gig HDD kon ik ze niet meer selecteren. Alleen jammer dat dat altijd iets van 2 uur duurt.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, misschien vandaag ook maar een paar afscheidspotjes spelen. Verdient H2 wel. :p

[yt]tt_ro2aerQg[/yt]

Enige Xbox game die ik nog heb. Helaas wel de Classic, maar ach. ;)

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
  11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, ik heb Halo Combat Evolved ook nog.
    Samen met Halo 2 zijn dat ook mijn enige Xbox titels die ik nog heb....

Dat zijn echt games die ik NOOIT zal verkopen.
    Ja, ik speel ze nog wel eens! Heerlijk om zo eens in de zoveel tijd de hele Halo trilogie gewoon achter elkaar te spelen.:thumbs:

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik had de h2 mappacks enige tijd terug gedownload om ze alleen maar weer te verwijderen aangezien ik de game toch nooit speel, was helaas vergeten hoelang het duurt voordat je ze had gedownload. Nog even wachten en dan ook een paar potjes spelen op h2.

Die "visual flair" is denk ik gewoon een emblem en niet een armour piece ofzo.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb alleen Halo2, Forza, Burnout 3 en natuurlijk Timesplitters 3 nog, misschien zo nog ff Halo2 spelen voor old times sake etc. Helaas werkt Timesplitters niet op de 360 :mad:

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb echt spijt dat ik veel Xbox games verkocht heb, hoewel ik later weer een aantal 2e hands gekocht heb. Denk aan Ghost Recon en Kingdom Under Fire, echt toffe games. :D Halo en Fable spellen nooit verkocht.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb er nog best een zootje hier in de kast staan. Alle maps waren vanmiddag weer gedownload en werkten allemaal weer. Halo 3 boeit me niet meer, zelfde geldt voor ODST en ik wil af en toe nog wel even een Halo spel spelen, naast Halo 1 die nog wekelijks wordt opgestart. Dus van de week dan maar even Kai installeren en dan gaan we daar op verder tot de bèta komt. Toch vind ik dat er nog erg weinig over de bèta bekend is, of heb ik veel gemist? (Denk aan custom games, wapens, maps etc.)

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nu even op Halo 2, raar hoe anders die game aanvoelt. Veel epischer en eigenlijk veel boeiender dan Halo 3, maarja geen zin de rest van de avond die maps binnen te sleuren.

M'n collector's edition steelbox is aan het Oxideren zie ik ook :'-( Lekker dan

17. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet ook even voor de laatste keer Halo 2 gedaan en volgens mij is dit moeilijker dan Halo 3 of niet. Ik had echt het idee dat je er meer skilled in moet zijn. Alhoewel dit ook wel kan komen doordat iedereen die nog Halo 2 speelt, echt van die die-hard Halo 2 spelers zijn natuurlijk.

Binnenkort ODST even scoren. Heb hem al uitgespeeld samen met een vriend van me, maar ik denk niet dat hij zijn spel aan mij uit leent als het Reach beta is. Is het al bekend hoe lang je deze beta kan spelen?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind dat er anders best een hoop bekend is gemaakt.
    Check anders de afgelopen BWU's eens. Staat volgens mij iedere keer wel wat over de beta in. Hier is iig alvast die over de maps.
    Player Investement
    Social Features

Hier is natuurlijk ook wel wat info uit te halen. ;)
    [yt]E95PeZ0qsLY[/yt]

Waarschijnlijk was er nog meer. :+

En verdorie, ik zuig @ Halo 2 :lol:

19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zo ik heb mijn potjes h2 achter de rug, en ik moet zeggen toen ik FFA snipers had dat de headshots ZOOOOO makkelijk kreeg, van de 20 kills waren er 12 headshots ofzo. Iets wat ik in H3 niet snel voor elkaar kreeg. Persoonlijk vind ik h2 makkelijker dan h3 maar op de echt hoge levels denk ik dat de skillgap groter is in H2. Game gaat weer in de kast en kom maar op met de beta!

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Een van de redenen waarom ik zo slecht ben is die verdomde BR. :+ Ik heb nooit met die ranged weapons om leren gaan. In geen enkele game.
    Helaas begint bijna iedere match daarmee.

Al is dat natuurlijk niet de enige reden. Het voelt allemaal weer nét iets anders aan dan H3 (wat ik veel meer gespeeld heb). Granaten gooien moet je net anders mikken. Beatdowns kun je van een grotere afstand doen. Sensitivity lijkt ook anders/hoger te zijn (waardoor ik nóg slechter ben met ranged weapons :p). etc.
    Ik wordt dik ingemaakt. :cool: Voor mij: H2 dus een stuk moeilijker dan H3.

Misschien zometeen écht de laatste paar potjes (en dan H3 om te vergelijken ;))

edit: Had toch verwacht dat meer mensen online zouden gaan. O-)

Laatst bewerkt: 14 apr 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina