Serieus, Rooney is overpowered. Gisteren scoorde die met z'n hoofd met een boog kopbal vanaf 20 meter.
Yep, en dat heb ik niet voor hem over. Sorry. Ik heb nu 250.000 coins, ga dat niet spenderen aan zo'n speler. Sorry. EDIT Puyol ( 90 ) gezocht! Sergio Ramos ( 89 ) gezocht!
Vannacht om 3.00uur heb Sergio Ramos 89 voor 40k gekocht, was met iemand aan het bieden maar hij stopte ineens
Ja dat begreep ik, alleen was het team van de week op het moment dat jij het poste nog niet beschikbaar. Daar doelde ik op.
Te koop: of te ruil tegen een of meerdere van de gezochte spelers Messi 91 4-3-3 iets van 40 contract Gezocht liefst 4-3-3 Miccoli (89) Robben (87) Dani Alves RB Thiago Motta 85 (liefst cm) Maicon
voor normale prijs lijkt mij Dus kijk maar hoeveel hij waard is en dan ietsjes minder dan de goedkoopste...
Touré CV (86) Gekocht voor 9300 met iets van 80 contracten ofzo. geen idee of dit veel/weinig is. zag hem iig vandaag niet voor een lagere prijs. nu moet ik alleen nog een goede LB uit de premiere League halen, wie heeft er voor mij een van de onderstaande spelers? Evra LB (84) Cole LB (82) of eventueel nog andere suggesties?
Ik heb beide. Evra speelt heerlijk moet ik zeggen, echt waar. Die moet je hebben! Dit is mijn verdediging: Evra---Vidic--Ferdinand---Johnson --------------vd. Sar-------------- Andere verdediging is: Cole---Onohua/Terry--Ferdinand---Johnson -----------------Green------------------- Bewust voor Glen Johnson gekozen, natuurlijk. 1. Hij speelt vele malen lekkerder dan Sagna, vind ik. Waardeloze speler vond ik het eigenlijk, vies tegenvallen. 2. Engels
Richards vond ik altijd een heerlijke RB, erg snel (87 dacht ik), redelijk goed met verdedigen (80 dacht ik) en beschikt over een sterke kopkracht (90!) wat voor een back wel uniek is. Ook Engels overigens.
Ik zoek nog een zwarte (lees donkergetinte) RBW, iemand een tip Ik speel op dit moment met Demel van HSV uit Ivoorkust