wauw, ik wist niet dat de 2 "nieuwe" Halo2 maps gratis waren. Afijn ik dus gedownload. Mijn Mening: wat een ongelooflijke bagger maps Hang em High was in Halo 1 super maar de lol is er met Halo 2 wel vanaf, hetzelfde als met Desolation. Ik moest het even kwijt
Lijkt ook dat de textures een stuk minder scherp zijn, plus de chaotische kleuren en drukke textures, maakt het geheel best lelijk ach.
Ik ben heel eventjes online geweest en heb even alle maps gedownload. Stel je voor dat er eens 3 vrienden langs komen en zin hebben om eens ouderwets Halo 2 te gaan doen. Ik kwam er online wel achter dat ik toch best wel zuig in Halo 2. Het speelt gewoon heel anders dan deel 3.
16 potjes gespeeld als afscheid, en toen van ellende maar weer gestopt. Man, wat ben ik slecht. Was wel mooi afscheid uiteraard. Gestopt op de manier waarop ik ben begonnen. Slecht.
Ik heb ook maar ff gespeeld, en iedereen platgewalst. Zo is het toch wel een leuke game, maar kan er nog mateloos aan irriteren.
Ja, iedere game is leuk als je wint. SMG starts is kut, maar eerlijk gezegd vind ik de BR niet veel fijner.
iig meer dan een paar uurtjes terug US begint wakker te worden. Maar ik heb geen idee hoeveel meer dan normaal dit is.
ik heb nog een aantal filmpjes gemaakt (zal ze straks ff posten) ik ben net zo goed [yt]uo6lJdY-i3A[/yt]
Nee, november 2002. Maar volgens mij was het toen nog niet in Nederland, ik heb destijds Xbox live gekocht samen met Return to Castle wolfenstein en die kwam in Mei 2003 uit...maar of dat nou voor hier een launch game was weet ik niet zeker.