[Wii] [DS] Pokémon Heart Gold & Pokémon Soul Silver

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 mei 2009.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, op die manier... Nouja ik denk niet dat ik dat Breeden ga proberen. Enige opvulling van de Day Care voor mij blijft het klonen van pokemon samen met een Ditto om hem vanaf level 1 op te kunnen trainen :)

2. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Breeden blijft echt een kut bezigheid. Weet wel niet hoeveel Abra's, Staryu, Snorlax, voorganger van Salamence en Skarmory's ik wel niet gebreed heb.

Ik wilde ze per se met bepaalde breeding moves, goede nature en alle IV's boven de 15 met 3 stats van het maximale 31... Wat een bezigheid was dat..

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha same alleen IV's ben ik maar vanaf gestapt en geswitched naar female only pokemon. Kies altijd wel de gene met de hoogste IV mocht ik er meerdere hebben uitgebroed die kwalificeren voor mn team. :+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb daar echt nooit wat van gesnapt, net als dit:

Leuk... Heb alleen geen idee of dit goed of slecht is :+ Ik heb in Diamond geprobeerd om een EV training vol te houden maar dat was zo retesaai dat ik het al snel weer beu was.

Edit:// Nu ik dit zie ga ik wel even wat zubats verslaan want ik merk ook in de normale gevechten dat Dragonite vrij langzaam is.

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dan is het gewoon niet leuk meer joh... Het moet wel een spelletje blijven ;)

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Held perfecte IV's. :cool:

Maar ik ga er van uit dat je Dragonite al die tijd al hebt getrained? Hij zal waarschijnlijk al het max aantal EV's hebben, terwijl je overal 0 hebt ingevult.

Er zijn 508 EV's te verdelen. 4 EV van in type staat gelijk aan 1 stat point. Die bij jou waarschijnlijk allemaal al zijn verdeelt, totaal 127 stat points

Wil je weten of je al max EV's hebt? Ga naar Blackthorn City huisje rechts heeft een meisje zitten die ribbons uitdeelt aan pokemon die harde werkers zijn ofwel max EV's.

Je kan altijd je pokemon weer naar 0 EV's brengen met een bepaalde berry. (moet je zelf even kijken welke)

Een goede guide die je kan gebruiken:
    http://www.gamefaqs.com/portable/ds/file/960099/59369

7. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Thanks :) Mijn Vaporeon, Typhlosion en Dragonite hebben nu allemaal een ribbon gekregen dus die zijn inderdaad al max. Dan laat ik het bij hen wel zoals het is.

8. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Met EV trainen moet je beginnen als je ze net gevangen hebt of wanneer ze net uit het ei komen. Verder maakt het voor ingame niet zo heel veel uit, pas wanneer je tegen echte mensen gaat spelen dan wordt het interessanter. Als je dan bijvoorbeeld een Tyranitar hebt met maximale IV en 252 EV in HP dan heeft hij precies 404 HP op lvl 100. Dan kan je een substitute opzetten die 101 HP heeft. Daardoor kan je dan 2 seismic toss aanvallen overleven van een lvl 100 pokémon en dus Focus Punch gebruiken.

Ik heb het spelletje echt te veel gespeeld...

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Damn, in mijn vorige game kon ik Heracross echt super easy vangen. Nu zit ik al een hele tijd bij ' De Heracross-boom' the headbutten, maar kom hem niet tegen :mad:

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een dragonair van lvl 40.
    volgensmij zit het met speed wel goed..
    maar welke EV is goed om te trainen? attack of HP?

iemand die ook een dragonair/dragonite heeft?

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Damn gast, ik speel het veel maar dit is zelfs voor mij te veel van het goede...

Zie big-ass plaatje een paar posts hierboven :+

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    EV trainig is overigens ook erg handig voor Battle Frontier die gevechten zijn erg moeilak als je met normale pokemons doet zelfs met verstand is het nog pittig.

Dragonite ligt er maar net aan of je veel attack gebruikt of veel special attacks daar zou ik sowieso in trainen. Hoewel dragonite een hoge base level heeft in Attack dus zou ik me daar op focussen.

Daarnaast kies ik bijna altijd voor Speed om mijn tegenstander voor te zijn met aanvallen.

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Net begonnen en nu bij daycare aangekomen en geen flauw idee waar jullie het allemaal over hebben :) kom er ooit wel een keer achter

14. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je die al wat getraind hebt of niet? Dan is het niet echt meer mogelijk om EV trainen te doen. Daarnaast is EV trainen eigenlijk alleen nuttig als je ook naar Nature en IV's gaat kijken. Dan merk je er pas echt iets van.

Sowieso is het voor ingame niet echt nodig. Als je van plan bent Wi-Fi op te gaan maakt het pas echt een groot verschil. Ingame kan je gewoon 10 lvl's boven je tegenstanders gaan zitten en dan wint zelfs de slechtste pokémon nog.

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb een shaymin gevangen! Op Diamond, maar toch. Wou mijn prestatie even melden :cool:.

Edit: en een Darkrai!

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daaraan? cheaten zeker met action replay?

Want je hebt voor Shaymin oaks letter nodig.

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066

Zoals ik eerder ook al zei het is zeker wel handig voor Battle Frontier de gevechten daar zijn echt wel moeilijk om bijv een 100 win streak te behalen voor de verschillende badges daar. :+

18. sanderfr

sanderfr Member

Leuk Bevonden:
    0
    en pokemon diamond/purl (ofzo) ruilen met hg/ss

moet je die 2 NDS-en naast elkaar zetten en dan spel opstarten ofzo?

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  20. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Op je R4 kun je een cheat gebruiken waarmee je door alles kan lopen/rennen. Dus ipv de boot te nemen naar een super special eiland waar darkai is, loop je er gewoon heen over het water.

Deel Deze Pagina