Final Fantasy XIII [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    als het goed is is niks missable. Welk level heb je het precies over dan kijk ik in de guide!

En ik heb net 15platium ignots verkocht. Heb nu 3,2 miljoen. Nog even wat farmen en dan eindelijk 5 --> Dan save ik hhem en ga ik eens kijken of ik de cheevo kan halen. zodra ik die heb load ik het weer en gebruik ik al die gil om een super party te maken. mocht er nog dlc uitkomen dan ben ik ze de baas.

Farmen gaat wel maar ben echt zat als ik trapzedon krijg gedropt. Gebeurt echt te vaak. wou dat ze netzoals bij Viva pinata een gift systeem hadden dan had ik ze kunnen schenken. Teringdingen leveren maar 10.000 op

Ben intussen ook andere game aan het spelen anders word het zo saai!

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Er is wel iets "missable", namelijk de charms/elements rings als je ze verkoopt. ;)

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Aaah misschien heb je daar gelijk in. Zeg even waar je kistjes heb gemist dan vertel ik je welk items je hebt gemist!

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik denk dat hij die twee bedoeld op die glazen plaat. Daar zitten gewoon components in, dus dat maakt niet uit. Verder mis je gewoon niks, zolang je het niet blindelings hebt verkocht (Zo kan je element rings halen door Charms te dismantelen, mocht je er 1 missen).

5. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trapezohedron Multiplication

You need at last six Trapezohedrons to make just one ultimate weapon per character, and would somehow have to fathom raising 12,000,000 Gil to buy them. But there's a trick through dismantling if you already own one trapezohedron.
    Create one of the Following Weapons;

Kain's Lance (Made from dragoon lance, shamanic spear, punisher, pandoran spear or gea bolg)
    Nirvana (Made from tiger claw, healers staff, belladonna wand or millstein)

Upgrade either Kain's Lance or Nirvana to the maximum level (At cost of app. 1,500,000) and then dismantle it. You'll obtain three trapezohedrons, tripling your inital investment, and for rather less than the 4,000,000 that you should have paided in a shop. you'll even get a present of 36 moonblossom seeds at the same time worth 216,000 gil.

;)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, die grote ronde platen idd, die kon je blijkbaar ook nog naar andere platforms bewegen en ik ben gewoon rechtstreeks rechtdoor gegaan.
    Ik heb nog niks verkocht btw...

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Gast, wie heeft de game nou volledig uit? :p

Dat is een oud trucje, maar de Taming Pole geeft je dus geen Traps. Die geeft je 1 miljoen gil en nog wat handige components.

Dan is er nog niet veel ergs aan de hand.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, en anders ook niet :) Ik denk dat ik de game, als ik het einde haal, weg leg na de final boss... :cool:

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    damn das wel balen want de upgrades die ik nu krijg voor de overige 3 roles zijn echt minimaal en de kosten zijn echt hoog voor een +10hearlth ofzo

Kan ik trouwens pas weer verder upgraden nadat ik de eindboss verslagen heb als ik de andere 3 roles op lvl 4 heb?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ja. En zoveel werk is het niet, hoor. Upgraden naar level 5 is echt een eitje vergeleken met Treasure Hunter. :+

Ik heb trouwens ook die best of soundtrack geluisterd die bij de CE zat. Wat een kutding. De beste track in de game (die van Oerba) staat er niet eens op! :eek:

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmmz wie heeft jou dat trucje ook alweer verteld!!! hehehe

EINDELIJK KLAAR wat is treasure hunter best wel een kut cheevo!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn. 3 dagen niet gespeeld en ik moet echt weer in komen in de battles. Haal ineens alleen maar lage ranking met Sazh en Vanille (my least favorite couple)

EDIT:
    ik zit in ch9 en wil voor het eerst upgraden, Hope's Hawkeye. Snap geen snars van het systeem... ...

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je wel je connaisseur catalog weer terug gewisseld met de collectors catalog? Toen ik dat deed kreeg ik bijna geen traps meer.

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, gebruikte dat ding nooit. Maar ach boeiend ben toch klaar!

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Precies mijn insteek. De RPG elementen om de core heen zijn wat mij betreft niet diepgaand / interessant genoeg. Het is voldoende om je bezig te houden tijdens het verhaal, maar daarbuiten heb ik betere RPGs gespeeld. Nog even wat grinden en dan ga ik het verhaal weer volgen. Terug naar Cocoon voor de final battle.

16. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    excuuzzz me dude :b: plaatste de info voor andere miss. dat ze die nog niet gelezen hadden ;)

Krijg geen eens traps of ignots van die bitches 8)
    Valt me wel op als ik Sab\sab precies tegelijk op die adam plaats dat hij dan meteen deud is

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, de boss battles duren veel te lang.

Overigens net Barthelandus verslagen in 15m terwijl de target time 8m is :x
    Geen idee hoe dat te doen, gevecht was niet moeilijk, maar ik kreeg hem tussen de destrudos door telkens net niet gestaggerd (dus slechts 1 keer).
    Mss omdat ik nog geen geupgrade weps heb? Ik heb zoveel mogelijk relentless assault gebruikt (com-rav-rav), maar dan nog ging de stagger bar niet snel genoeg vol. En als ik eerst Sab+sen+com gebruikte om te buffen/debuffen kwam ik ook telkens tijd te kort tussen de destrudos.

Iemand die mij het licht kan laten zien ?

18. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het Libra-scherm niet helemaal en dan met name de debuff-opties.
    Bij sommige staat er een icoontje, bij sommigen staat niets. Als er een icoontje staat, is de vijand er dan wel of niet vatbaar voor?

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het lichtknopje zelf niet vinden dan?....
    owkeeej lullig 8)

Ik zou starten met COm\rav\rav. Zodra je met COm gehit hebt en dan eerste Rav 2 keer gehit heeft swiftsnel paradigm naar \rav\rav\rav (dan is de balk meteen vol en doe je meteen weer een volle attack) om hem sneller te laten staggeren. Neem ook maar een paradigm met 2 * MED. Zodra hij gestaggered is rammen met com\com\com en healen wanneer nodig.

Neem aan dat je Hope iig als healer in je team hebt.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.723
    Gewoon doorgaan. Ik had hem ook niet in 8 minuten, hoor. Die tijd slaat nergens op. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina