Ik probeer 'm te downloaden via xbox.com maar nu staat er bij active downloads: Assigned to other console. Klopt vast niet? Edit: hij is al bezig gewoon via console
Even binnenhalen, totaal niet gevolgd deze game. Skate 2 stelde teleur en dit ziet er ook niet echt heel boeiend uit. Geüpgrade Skate 2 lijkt het wel.
W00000t hardcore mode!!! De bails zijn realistisch zeg! En 360 flips zijn moeilijk!!! Je kunt nu ook echt een flip niet landen, ipv alleen tegen de grond aan smashen, net als in het echt. Helaas wel een timer. Dit keer 20 minuten. Maar je hoeft de skate school niet te doen dus dat scheelt.
Ho shit kan niet wachten! Vet dat 360 flips meer skill vergen want in skate 2 deed je er zo 20 achter elkaar
Hij moet er wel staan, als Silver member zou je alleen de melding moeten krijgen dat je moet upgraden naar Gold.
Een uurtje geleden nog heb ik gecheckt maar toen was er geen demo. Ik ga even SC quitten om te checken of ie er nu wel is.
Via Marketplace zal ie er vast ook nog niet zijn op je 360, moet je even via link van Dulle downloaden.
Dat is al jaren zo, silver members moeten 7 dagen wachten geloof ik.. Komt nog wel tussen de demo's te staan, duurt altijd een paar uur langer dan via de site.