[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inderdaad, vind het gewoon leuk ze te verzamelen. Destijds vond ik het questen voor de en in de gebieden van Exodar ook heel erg leuk. Sowieso een leuker start gebied dan bijvoorbeeld de Dwergen waar je een pokke eind moet lopen voor een mailbox.

Ik denk dat ik binnenkort maar eens wat vaker WG ga doen voor HP quests. Punt is dat ik WG veel te lang vind duren voor er een nieuwe ronde begint. Moet namelijk nog twee Black War PvP mounts.

@ Cocopuff: Jammer dat ze geen andere betalingsmogelijkheden hebben. Ik ben voor dit soort dingen genoodzaakt mijn vaders creditcard aan te spreken. Die doet dit ook niet zo maar. ;)

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    welk level ben je? sowieso is protection niet echt een pvp spec, de meeste mensen gaan voor Arms tot en met bladestorm en gooien de rest in fury.

Shieldblock blocked alleen melee attacks dus niet tegen ranged/magic attacks ;) Pvpen doe je ook niet met een shield en 1hander maar met een 2hander.

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Echt geld betalen voor een mount, echt zonde van je geld vind ik maargoed....

4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shield gebruik je wel als warrior iig in PvP voor spell reflect. Meeste warriors hebben er een macro voor, en dan zit het schild in hun bag :p

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Depends. AV en andere NPC's gebruik ik wel een schild.

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ja dan ben je aan het tanken tegen NPC's (npc is envoirement dus PVE).
    Maak jij die jongen maar lekker wijs dat ie moet gaan shieldblokken tegen een mage :')

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zolang het via Blizzard gebeurt is er niks aan de hand. Ik zou ze opzich wel willen, maar ik wacht even tot ze online zijn. Vader even lief aankijken en dan de hele shit in een keer kopen. Heb het er opzich wel voor over. ;)

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gaat er niet om dat ik het niet vertrouw maar ik vind het dikke bullshit, ding gaat waarschijnlijk iets van 15 tot 25 euro kosten voor iets wat ingame is. Zitten genoeg mounts in het spel om je mee te vermaken. Het is alleen een "aanziens" iets.

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Daar heb je gelijk in. Voor de rest opperde ik ook alleen maar dat ik het er wel voor over hebt. Ieders zijn eigen. ;)

Mount nummer 75 binnen. Reins of the Blue Drake. Woepie!!! Draak nummer 4.

Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En Xbox Live Points kopen voor een paar extra auto's in Forza, terwijl daar ook al genoeg auto's inzitten (ik noem maar wat) is niet raar?

Vreemd.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Daar had ik het met mijn broertje ook al over.
    Laten we maar over ophouden.

Zouden jullie allemaal misschien willen vertellen wat het hoogst aantal mounts op een van jullie chars is??? (Main neem ik aan) :thumbs:

Wil wel een competitie beginnen wie het eerste de honderd haal, al zou ik Raid genomen veel mounts eerst moeten laten schieten.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Iemand in mijn guild heeft alle mounts die je kan krijgen (alliance), zelfs de mount van AQ40 waar er maar 1 per server van is (krijg je als je de poorten van AQ open maakt, was een level 60 raid instance)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gebruik jij toevallig een site waar guides op staan voor achievements?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nee sorry. Ik volg meestal mijn eigen weg en heb nog geen handige guide gevonden voor achievements. Mocht jij hem ooit tegenkomen, dan hoor ik het graag. ;)

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan gewoon de naam van het Achievement invullen op Wowhead, en dan krijg je in de comments bijna altijd wel een how-to of handige informatie.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat is een idee, maar ik weet ook van het bestaan van achievement guides af. Je hebt er ook talrijke voor de 360, dus ongetwijfels ook voor WoW. ;)

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

http://lmgtfy.com/?q=wow achievement guide

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
  19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gebruik Wirecard?
    Heb er al één. :cool:

Ook mijn eerste èchte battle gedaan, werd 3e met level 23 Human Rogue. Nugget Leg werd eerste. M'n tweede battle ging niet half zo goed, werd weer 3e, maar da va onderaf geteld :+.
    Ik heb nu twee delen van een armorsetje. Ik neem aan dat de andere delen daarvan ook gewoon in de Dead Mines te vinden zijn? Want dan ga ik proberen die dus even compleet te krijgen :).

20. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu al 2 weken op die authenticator. Het verbaasd me ook niks, die service is zo barslecht van blizzard.

Overigens wat is een goede plek om te levelen op level 77? Ik zit nu in Zul d'rak (ofzo), maar dat ziet er niet echt uit als een ideale level plek met al die muren en hoogte verschillen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina