Haha, gistere kwam ik tijdens een potje mw2 een gozer tegen en die had als eerste al een veels te lange naam. Maar 't ergste/grappigste was dat hij een naam had van de Xbox toetsen. Zo had hij dat pijltje omhoog in z'n naam de B rondje de A rondje de Y rondje. Er stond Baby, met allemaal icoontjes. Foutje zeker???
Jep, ook 1 keer zo'n persoon tegen gekomen. En op de een of andere manier ben ik 3 minuten lang niemand tegen gekomen (terwijl ik aaaaaltijd rondjes om en door de map heen ren). Na die 3 minuten ben ik ook gestop, en een nieuwe match gaan zoeken
precies die dude kwam ik vandaag of gister tegen, hij was echt vies slecht geloof ik. maar wel grappig, ik kwam er ook een tegen daar stond 'press for sex ofzo'
Dat kan gewoon zonder omgebouwde xbox maar dat doe je dus via een de microsoft transfer cable voor degene die het willen weten. Het is ook heel makkelijk voor degene die dat ook willen weten. &&&&het is ook nog is heel nutteloos voor degene die het willen weten. zo!
Mensen die dit doen hebben volgens mij niks beter te doen. Het grappigste is dat deze mensen een van de n00bste MW2 spelers zijn