Paar maanden terug was er een wifi event zo heb ik Darkrai en Shayamin items kunnen krijgen heb ze alleen nog steeds niet gevangen.
Verdorie. waarom komt er bij mij geen Heracross tevoorschijn? In mijn vorige game kwam ik ze op die plek behoorlijk vaak tegen... Zeker in de ' afternoon (namiddag)'... Nu alleen maar Aipom... Iemand tips??
Routes 7, 11, 16, 28, 33, 42, 44, 45, 46 & 47, Azalea Town Vermillion City, Celadon City, Mt. Silver (Headbutt)
Ja vooral op Route 33 ben ik hem vaak tegengekomen. In een bepaalde boom. Maar dit lukt nu niet... Kom daar nu alleen nog maar Aipom en vogels tegen Zal de andere eens proberen Maakt het tijdstip nog uit?
hoe zit het met ho oh en lugia kun je ze alle 2 vangen of ho oh in hg en lugia in ss. & Hoe werkt dat ruilen tussen gold/ss en diamond? snap t niet
De pokemon die op de cover staat kun je vangen. Het zijn niet voor niets 2 verschillende versies. Van gold naar ss en diamond is niet mogelijk. Wel van diamond naar soulsilver, en andersom d8 ik ook.
Dat was met de vorige versies wel zo, maar bij HeartGold/SoulSilver kan je nu beide (Ho-Oh & Lugia) vangen.
Volgens mij heb ik dat nu al 34x gezegd. Je sluit 2 ds'en aan, gaat naar een poké center en klikt op dat mens bij de balie op beide DS'en.
http://www.serebii.net/heartgoldsoulsilver/tmhm.shtml Vandaag Thunderbolt ook maar even opgehaald in de grot en aan Raikou geleerd, moet Mewtwo daar ook nog altijd vangen.
Waar ben je? Je kan trouwens ook in Kanto in Solaceon town met een man praten die je Pshychic geeft. Je kan trouwens toch wel van HG naar SS? @Cookie, Mewto vond ik echt super makkelijk om te vangen! Al in de 2e dusk ball .