Fifa 10 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 apr 2010.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Stomme Hollanders:+
     
  2. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    al komt er nu een singleplayer tournament waar je veel bij verdient kijk dan word het weer leuk
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dan gaan de prijzen weer omlaag. Vind het prima zo. Mag ook niet klagen met 120.000 coins en ook nog Rooney en Ibra op de trade
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, Single Player is gay IMO.

    Online moet altijd meer coins zijn, zo'n 2x meer. :3
    Ik hoop op zo'n toernooi met flinke prijs (10k) ofzo, want 2-weken-meivakantie komen eraan en dan ga ik diehard gamen. :)
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tuurlijk moeten de online toernooien veel meer cash rewards krijgen dan singleplayer. Het is immers van een veel moeilijker niveau.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Laatst bewerkt: 15 apr 2010
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  9. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    net in de finale van de online tournament 2 x gewonnen maar 2 x ging de tegenstander weg bij de 3e had ik verloren wat een grote domper
     
  10. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn hele braziliaanse team verkocht. Ik verloor alles. Ik kon er moraal kaarten en fitness kaarten op zetten wat ik wou, maar won geen 1 keer meer. Heb dus alles verkocht en speel nu met een volledig itiliaans team.\o/

    Wat een verademing. Dit had ik veel eerder moeten doen. Hieronder mijn team:+

    http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#dlQq6awj9dma
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  11. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet waarom mensen een heel team maken van een land dan kun je toch net zo goed online speltypen spelen met een land en dan die opstelling???
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De chemistry is dan veel beter, kaskovic.

    Je kan 100% krijgen door een team vol met top-spelers van verschillende landen en competities bij elkaar te gooien, maar dan is je personal CHEM klote. En zullen je spelers dus ook niet op hun best spelen.

    Je kan ook 100% krijgen door een team vol met goede spelers van zelfde landen/competities/clubs bij elkaar te gooien, dan is je personal CHEM het hoogst. Je spelers zullen dan ook het beste spelen.

    Bijvoorbeeld;

    Rooney naast Torres; zelfde competitie, niet zelfde land, niet zelfde club.
    Rooney naast Agbonlahor; zelfde competitie, zelfde land, niet zelfde club.

    Rooney zal dus beter spelen naast een Agbonlahor, omdat ze meer overeenkomsten hebben. Snap je? :)
     
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt mee hoor. Die 2 CDM's verdedigen goed mee, aanvallen doe ik alleen met de LM, RM en de 2 spitsen. Alleen tegen iemand met een aanval Drogba-Anelka heb ik het moeilijk gehad. Voor de rest valt t echt wel mee.
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik een Silver team van eredivisie spelers.Chemistry uiteraard 100
    En strenght 72...haha ik won gisteren tegen een gast met allemaal gouden spelers(waaronder Ibrahimovic90 en Kaka86) zijn team was 85 en chemistry was 59 ofzo.Ik won door in de blessure tijd de winnende te scoren met Junker, na een geweldige actie van Zijler met 2-1...kreeg heel veel coins!
     
  15. kaskovic

    kaskovic Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dat snapte ik al maar toch bedankt;)
    mijn mening was dat het zo toch niet leuk is met nationale teams.


    ik ben niet meer echt bezig met fut het is gaan vervelen en ik kan het niet aan ben meerendeels bezig met online speltype .
    (ik ga toch wel zo spoedig mogelijk weer spelen want ik wil mijn favoriete elftal samen stellen )
     
  16. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Mijn leuke teampje!!

    Mijn Spits is leip! Hij is geen power beest, maar hij doet alles wat ik zeg dat die moet doen...
    Ben trots op je jonge...
    Verdediggen is we heel makkelijk met maicon en lucio... gewoon van de bal af en als je er voor bent: A
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    speel nu al voor de 4e keer achter elkaar de halve finale van de St. George cup. Godverdomme.

    Sta eerste met 4-0 voor in de 39e minuut, leaved ie. Gerrard is zo'n lekkere toevoeging voor mijn team, niet normaal.

    Sta tweede met 6-4 voor in 89e minuut, leaved ie. Hij stond met 3-0 voor. Toen werd het 4-3 voor mij. 4-4. 5-4. 6-4. Genaaid dus :mad:

    Speel nu tegen FC Faber met team naam; ******kut. Vul zelf maar de ****** in :eek: Triest..

    EDIT: 4-1 afgemaakt :d
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2010
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ballezooi, ik verlies met 1-0.

    Zo'n 'skill-loos' kut e-bay ventje tegen, kan dat echt niet hebben.
    Heeft ie Torres (92) en Ibrahimovic in de spits, Ibrahimovic is ook zwaar overpowered. Hij is super sterk enzo. Wat een balle zooi
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jeej, finale sta ik 5-1 voor, quit hij. Speel ik hem opnieuw maar nu tegen een team met een nederlandse speler genaamd Petje Af. In de eerste 15 minuten stond het al 3-2 voor mij. Uiteindelijk 5-7 verloren, maar ik kreeg wel 5000 coins! Ik wil nu Pato vervangen door Kaká.
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dit is wel even een momentje waard, \o/\o/\o/

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina