Over 7 uur een nieuwe episode van south park, de 200ste aflevering van south park! En hij heet ook 200
Gaat maby over 300 ? of of of over, euh, twitter? Ik vond die facebook episode niet zo heel funny, ook al was het herkenbaar.....SP wordt lamer Ze zouden de film 2012 moeten nadoen ik vond die film zo slecht geacteerd er was geen angst te herkennen, maar day After Tommorow is al zoiets.
Ik zag op dumpert maar weet niet of het klopt: verhaal van 200: Spoiler dat alle beroemdheden die ze in de zeik hebben genomen terug naar south park gaan om wraak te nemen!
hier de trailer/teaser http://www.dumpert.nl/mediabase/913051/efffa31b/wat_u_kunt_verwachten_van_de_200ste_south_park.html
Dat hebben ze allang gedaan. Dat is die episode dat het waterpark overstroomt word met pis. En ze zijn juist weer eindelijk goed op dreef. Seizoen 14 is al beter dan 10 t/m 13 bij elkaar.
Mwa vond seizoen 13 wel een paar hele vette afleveringen hebben. De eerste 2 van dit seizoen vond ik maar crap Vind Family Guy vaak ook leuker dan SouthPark
[yt]fK6NbGhMw4w[/yt] Die gast gaat echt te ver nu. Hij moet gewoon een spuitje krijgen. Ik denk dat dat het beste is voor iedereen.
Er wordt in SP toch over mensen geoordeeld op basis van hun uiterlijk? Oke, dat hij de enigste is die SP ook serieus neemt is inderdaad lachwekkend, maar hij heeft wel een punt. Ook al heb je al een goed punt wanneer je zegt dat water, nat is.
En z'n genitalien krimpen met elke nieuwe video. Wat een loser. Haha dat South Park het begonnen is. Roodharigen worden al gepest sinds weet niet wanneer.
Aandacht trekken en geld vangen. Ik zou het zelfde doen En als laatste off topic mijn favo redhead (Christina Hendricks)